Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

op welk tijdstip in het jaar kan ik me wiet zaadjes in de grond stoppen buiten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    op welk tijdstip in het jaar kan ik me wiet zaadjes in de grond stoppen buiten?

    Korting op 420shop
    op welk tijdstip in het jaar kan ik me wiet zaadjes in de grond stoppen buiten?
    ik hoor zo veel verschillende dingen.
    maar ze komen in een kas te staan. en vorrig jaar had ik last van top rot.
    heb ik spul voor gebruiukt en het werkte,
    maar dit jaar wil ik weer wat kweken, maar wanneer kan ik ze het beste de grond in stoppen.

    het is trouwens een klein assie hoor. waar er net genoeg in kennen, en de toppen zitten dan tegen het plafond.

    m.v.g. roooobot

    #2
    Re: op welk tijdstip in het jaar kan ik me wiet zaadjes in de grond stoppen buiten?

    je kan btw ook autoflowers kopen, die worden niet zo hoog maar komt wel redelijk wat vanaf, maar ja meestal in mei ofzo kan je ze echt buiten zetten, hangt wel veel van het weer af maar jij hebt een kas dus als er gewoon geen vorst is en de zon schijnt regelmatig kan je ze wel in die kas stoppen (A)

    Comment


      #3
      Re: op welk tijdstip in het jaar kan ik me wiet zaadjes in de grond stoppen buiten?

      Buitenwiet kweken, alle info die je nodig hebt! Buitenwiet kweken in de tuin of op het balkon.

      Comment


        #4
        Re: op welk tijdstip in het jaar kan ik me wiet zaadjes in de grond stoppen buiten?

        zoekfunctie!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: op welk tijdstip in het jaar kan ik me wiet zaadjes in de grond stoppen buiten?

          als je kas op de windt staat haal er dan wat glazen uit voor ventilatie scheelt een heel stuk tegen de rot en de planten worden sterker.
          Eigen gekweekte zaden






          Comment

          Bezig...
          X