Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smaak van je wiet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Smaak van je wiet

Korting op 420shop
    Hey allemaal!

Ik ben zopas samen met morediamonds begonnen met uin guerillagrow, kweet wat sommigen gaan zeggen dan moet je op het guerilla forum zijn maar hier zijn meer mensen en of het nu guerilla is of niet bij deze vraag maakt dat denk ik,niet echt iets uit :d

Mijn vraag is dus kan je de smaak van je toppen beinvloeden en hoe?
    en als het gaat wat geeft de beste smaak(ik woon in belgie en heb geen auto en geen bankkaart meer dus kan niet naar growshop gaan of online bestellen)

Als je iets weet zet de stof er dan onder en zeg wat het met de smaak doet :d

Als men zaadjes uitkomen beginnen we aan een kweek verslagje

Alvast bedankt Grtz

Re: Smaak van je wiet

Ja dat kan. Goed verzorgen en op het juiste moment oogsten. Je kunt er suiker over heen strooien, geeft een caramelsmaak, maar het is slecht voor je. Heel slecht. Verder weet ik het ook niet.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Je kunt ook gewoon de wiet zetten die je graag hebt.
      Da's misschien wel handiger dan rommel planten en proberen goed te krijgen met chemische addons
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Haha ja maar ik dacht niet echt aan chemische rommel :d ik heb ooit eens gelezen dat als je appelsien als mest gebreukt dat je smaak zoeter word maar ik weet niet ofik zoiets kan geloven

Comment

Ja, en je krijgt schimmel op je plant met appelsientje. Dat is net zoiets als ik zei: je kunt er suiker overheen gooien om het zoeter te maken. Maar je longen gaan er kapot aan. Een lekkere soort maakt een wereld van verschil! Vroeger geloofde ik nog weleens verhalen als: deze plant is volledig gekweekt op cola, en daardoor lekkerder. Maar dat is gewoon zonde van de cola geweest, en die wiet smaakte naar poep. De beste smaak kies je bij je zaden, en die 'maak' je niet op je plant
          Natuurlijk dragen goed drogen en curen ook hun steentje bij, zoek daar eens het een en ander over op!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Daar heb ik me de hele dag met bezig gehoude bedankt voor de tip :d

Comment

ev, suiker siroop en zo wordt wel eens gebruikt verder geen ervaring mee ma ga ht deze zomer wel eens probere

Comment

En ondanks je smaakkeuze zal elk zaadje weer anders smaken, ook al is het vd zelfde soort..
                Phenotypes weetjewel?

Suc6 en Smookse

Comment

Plant kan geen suikerkristallen opnemen he..

De keuze van voeding maakt ook wel wat uit.
                  Met een goeie bio-lijn zul je een zoeter wietje krijgen, maar dit maakt het alleen beter als het al een zoet wietje is.
                  Bij sommige soorten is dit natuurlijk niet gewenst, bijv. bij een Lemon Skunk, als je daar de zure smaak van verminderd is'-ie niet lekker meer.
                  PK13/14 niet na week 6 meer geven. Als je dat later doet proef je het ook terug.

Comment

Ik gebreik geen enkele voeding :d puur natuur :d kga wel wormen mest gebreuken denk ik hoop dat je dat niet proeft want dat is niet lekker denk ik xd weet er iemand trouwens hoe lang het duurt eer dat je een mooie hoop wormen mest hebt?(hoe lang moet het verteren) en warsch gebreuk ik ook iets tegen schimmels ofzo en voor luizen.
                    kan iemand me een truukje leren tegen schimmels en ongedierte? Heb er al veel over gelezen maar sommige zijn echt onhaalbaar voor mij xs

Comment

Je wilt geen cola's buiten kweken want dat zorgt alleen voor rot.
                      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Hier nog een optie die ik even vergeten was.
                        Heb er geen ervaring mee, maar misschien het proberen waard ?
                        Hoef je in ieder geval geen troep bij je planten te gooien.

Comment

Haha ne ik,heb liever een echte joint :d die smaken vloeitjes gaan volgens mij de smaak een beetje verpesten

Comment

als je van zoet houdt gewoon een lekkere blunt kopen imo...

Comment

Heb wel gehoort dat iemand honing de laatste paar dagen aan de grond toevoegde, maar zelf geen ervaring mee..

Comment

Bezig...
                              X