IMG-20120412-00303.jpgIMG-20120412-00302.jpgde autoflowers zijn ontkiemt op 23 maart en het is nou 12 april ze hebben ongeveer een 2maanden nodig zijn ze dan niet beetje erg klein voor deze tijd ? ze staan onder een tl lamp en ik zet ze af en toe buiten en als ze beetje groter zijn mogen ze naar buiten iemand een idee ??
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoflowers gaan mischien te langzaam ?
Collapse
X
-
Re: Autoflowers gaan mischien te langzaam ?
zit wel goed hoor zien er trouwens ook erg mooi en verzorgt uit
je kweekt onder tl dus geduld is een noodzaak die dingen groeien niet als kool zoals vaak bij hps wel het geval is en ja idd, lekker op 18 of zelfs 24 uur zetten
al vind ik een beetje rust dat je ze mag gunnen, we rusten zelf ook al eens graag
groetjes mister frank & succes!
Comment
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Gewoon naar buiten die autoflowers en niet te veel mee zeulen, dat is nergens goed voor.
Als je ze een stukje van de grond zet kunnen ze best een beetje kou hebben.
Als je ze onder TL houdt, moet die inderdaad best max. 5cm boven je plantjes. 18/6 is ideaal voor af's.
Die twee in glas even in een normaal potje doen, en op een verhoging zetten.
Comment
-
Mooie plantjes, maar idd zet ze lekker buiten joh! Laat die stengel wat dikker worden met een lekker fris windje van buitenaf, niets mis mee!
Moet vast wel een lekker wietje vanaf te halen zijn! Keep up the good work Omoordskunk!!!!!!! One love for you en the amazing weed you will grow!
Comment
-
Ik heb eenzelfde probleem als in de topicstarter omschreven, alleen ben ik een paar weken verder (ze staan nu 6 weken denk ik) en beginnen al knoppen en haartjes te krijgen. 1tje heeft ze al een tijdje en haartjes zijn inmiddels ook al bruin.
any tips?
Comment
Comment