Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
IK heb dus een paar buitenplanten staan en ik vraag me dus af hoe je Het beste resultaat behaald met de dikste toppen zonder dat ik er iets voor hoef te kopen kwa groeimiddelen of bloeimiddelen ? iemand enige tips ?
Heel veel lieve woordjes fluisteren in haar okselscheuten, dan heb je meeste kans op een mooie grote tevreden dame.. Tevreden dames belonen je over het algemeen het best. De ene dame wat meer als de andere natuurlijk..
Ja naja ik geef ze liefde genoeg ik masseer ze ook wel is Maar ik bedoel echte dingen zoals water met natuurlijke vitaminen of fimmen scroggen zulke dingen of de grond anders maken of Weet ik veel wat allemaal ik ben bereid alles te doen
Lezen, kost je geen geld en geen voeding! Zoek eens naar supercroppen, buigen, toppen, fimmen, grondverbeteraars, bodemleven enzovoorts. Ook is de opbrengst per soort verschillend.
Ik heb horen fluisteren dat, als ze in bloei staan, je dan in zwembroek naast je planten moet gaan staan en uit volle borst alle coupletten van het Wilhelmus moet zingen.
Je kunt dan een uitbundige bloei verwachten, met super-vette-toppen !
ik heb ook gehoord dat je ze snachts naast je bed moet zetten met de ramen dicht.
dan worden ze een stuk groter door de lucht die je uitademt (co2 toch)
Comment