Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ideale pot voor autoflowers?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ideale pot voor autoflowers?

Korting op 420shop
    Zoals de titel al zegt: ik ben benieuwd naar jullie interpretatie wat betreft de ideale inhoud van een bloempot waarin een autoflower zal gaan groeien. Zelf zat ik te denken aan een 5 Liter pot. Zit ik hier mee in de goede buurt, of moet ik juist een grotere of kleinere pot gebruiken? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Volgens mij was de vuistregel 1 liter per week, dus 10 ongeveer. 5 Zal denk ik wel genoeg zijn, maar hoe groter hoe beter he
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Re: Ideale pot voor autoflowers?

Dat is geheel afhankelijk van de soort autoflower. Lowryders blijven klein en hebben dus weinig aarde nodig. Big Devils worden veel groter en hebben dus meer aarde nodig. Afhankelijk van de soort -groot of klein- zullen potten van 5 tot 10 liter moeten worden gebruikt.

Comment

voor echte grote autoflowers kan het ook geen kwaad om nog iets groter te gaan naar 15 of 18liter.
        er zijn auto's die ook 1,50 hoog worden en behoorlijk in omtrek die kunnen wel wat meer gebruiken dus

Comment

hey watchthis, ben zelf nog redelijk nieuw hier maar heb wel vernomen dat de wortels genoeg plaats
          moeten hebben. Ga binnenkort ook een autoflower ontkiemen die buiten komt te staan en heb een 14l pot voorzien.
          Deze zijn nog goed handelbaar om te verplaatsen.

Welke autoflower heb je in gedachten?

Comment

Mijn buurvrouw, kan je ze wel in planten. Die heeft een inhoud van minstens 200 liter. En is een pot:O xD

*Joking* litertje of 5 is prima

Comment

Vergeet je dat warme vochtige lichtzure medium van de buuf niet??

Smookse

Comment

Wat is echt het de minimale grootte om zeker te weten dat je autoflower niet geremd word in de groei? 15 echt genoeg?
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Ligt aan de rest van de omstandigheden he..
                  Als je 3 spaarlampjes er boven zet in een keukenkastje heb je aan een 3L pot al genoeg.

Als je ze niet onder een 600W lamp zet heb je aan 11L al meer dan voldoende.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

En buiten? Wil de max er uit halen...
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

11 liter volstaat.
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

6.5 ook al, eigenlijk. Ik kweek ze per 2 op een 9 liter pot, deze worden vaak even groot als de volle grond autoflowers. Alhoewel sommige volle-gronders halen de 20cm nog niet, de Taiga#2 dit jaar is ook niet hoger dan 20cm geworden in de pot. Het is met autoflowers, naast de potgrootte, een kwestie van mazzel hebben dat je de juiste genetica/phenotypes krijgt.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Buiten heb je nu aan 1L potje wel genoeg.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                          X