Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe voorkom ik meestgemaakte fouten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hoe voorkom ik meestgemaakte fouten?

fout nummer 2 : denken dat je plantje het zonder jou niet kan , en dat je hem dus doodknuffelt
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
      oudere luie kwekers doen aanmerkelijk minder aan nattevingerwerk dan op het eerste gezicht lijkt... want die natte vinger is wel langdurig gemarineerd in praktijkkennis

Waarom ze dan voor gek worden versleten snap ik dus ook niet???

Comment

tsja, elke gemotiveerde kweker wordt op een gegeven moment een ouwe luie kweker... en die ouwe luie kwekers hebben niet altijd meer in de gaten wat het hen heeft gekost om tot een bepaald kennisniveau te komen.

Mooi voorbeel -zwaar offtopic nauurlijk- simpele optelsommetjes : peuters die vol inspanning vingertjes zitten te tellen en drie keer een fout antwoord produceren. Da's voor de meesten van ons zo natuurlijk dat er geen enkele bewuste gedachte meer aan te pas komt, en dus opeens ook heel tricky om dat goed uit te leggen, of je uberhaupt te verplaatsen in zo'n minimensje.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Comment

ze vliegen inderdaad hardstikke slecht, absoluut geen flauw benul van aerodynamica die planten... kijk nou naar die wortels alleen al

Comment

Heb je zeker nog nooit B52 gerookt??

Flying high en slaat in als een bom.

Comment

Bezig...
              X