Heeft iemand ervaring met deze strain, vooral buiten gekweekt dan?
Ik was van plan om hier een paar zaadjes van te kopen om op mijn balkon te doen groeien. De reacties op de site van Sannie's zelf lijken extreem positief maar ik weet niet of ze even geschikt zou zijn om op balkon gekweekt te worden. Ga zeker eens kijken op de site sanniesseeds en zoek deze plant op, want alle reviews die ik tot nu toe kon vinden leken super enthousiast
Achja, het leek me wel een lekker soortje maar ik kan er precies niet zoveel over vinden. Ik ben helemaal gek aant worden met mijn zoektocht naar de juiste soort voor op mijn balkon dit jaar! Er is echt zoveel keuze dat ik er nu totaal niet meer aan uit kan
Peace out groene vrienden!
Ik was van plan om hier een paar zaadjes van te kopen om op mijn balkon te doen groeien. De reacties op de site van Sannie's zelf lijken extreem positief maar ik weet niet of ze even geschikt zou zijn om op balkon gekweekt te worden. Ga zeker eens kijken op de site sanniesseeds en zoek deze plant op, want alle reviews die ik tot nu toe kon vinden leken super enthousiast
Product Information | |
Type: | Indica dominant type |
Flowering time | 8-9 weeks |
Harvest: | Up to 500 gram/m2(indoor) |
taste: | A powerful diesel/skunk smell/taste |
Effect: | Extreme stoned |
Flowers: | Dense buds covered in trichomes |
THC: | Percentage up to 23% |
Peace out groene vrienden!
Comment