Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ontkiemen wil niet lukken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ontkiemen wil niet lukken

Korting op 420shop
    Ja hoor elk jaar gaat er wel iets fout, dit jaar: het ontkiemen zit niet mee. Ik heb 5 White Widow zaadjes gekocht en kreeg hier 2 white russian zaadjes gratis bij.

Ontkiem methode: kokospads

Ik die kokospads dus water op laten zuigen, allemaal mooi, zaadjes er met het puntje naar beneden ingedaan (niet echt onder de grond) na 2 dagen breken er een paar uit. Nu een paar dagen later is er 1 van de white russian volledig uitgekomen, ongeveer 5 centimeter, maar het stammetje is zo dun, hij blijft helemaal niet staan en hangt er maar wat bij. de 2e white russian is uitgekomen tot een halve centimeter ofzo en komt niet verder.

van de 5 white widows zijn er 2 ontkiemd (+/-1 cm, maar doen de afgelopen dagen niks meer), en 3 daarvan helemaal niet, ben nou met die 3 maar deze methode gaan proberen.

Wat doe ik verkeerd? Vorig jaar deden alle 5 de White widows het perfect op deze manier. Is het al te laat om opnieuw te beginnen met nieuwe zaadjes?

Re: Ontkiemen wil niet lukken

geef je wel genoeg water?
    Verder heb je misschien iets van fotos ?

Succes!

Comment

Misschien scheelt er iets aan je water?
      En het dunne steeltje van de white russian kan je desnoods oplossen door deze in een pot te steken volledig tot aan zijn lobblaadjes. Of ondersteunen.
      Ik hoop het beste ervor.

Cheers

Comment

Eerst had ik de pads 3/4 in het water staan, dit hielp ook niet echt, maar kan het nog eens proberen

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Dit probleem heb ik dus ook.. Heb 3 WW zaadjes maar geen van de 3 is er uitgekomen.. eerst tussen vochtige keukenrol gelegt, naar 5 dagen niks.. toen in een glas met water naar 2 dagen nog niks en nu in de stekgrond.. en je raad het al nog niksxD ik denk dat ze alle 3 gewoon hartstikke dood zijn maar dat mag je toch niet verwachten van de zadenhandel:O weet iemand een goeie site? of tips wat ik alsnog kan doen zodat er misschien toch 1 ontkiemt wordt, dat zou al fijn zijn greetz JS

Comment

Bezig...
            X