Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaadje ontkiemt en gebroken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: zaadje ontkiemt en gebroken

Gevoel voor humor is blijkbaar ook niet aanwezig bij sommige..

Grapje sorry ik had het verkeerdbegrepen, en ik neem hierbij terug wat ik had gezegt

Comment

Ja ik snap er niks van blijkbaar lezen de mensne hier niet goed nogmaals het was een grapje want het is een goede bekende dus
      VLrs je bent een sukkel zeg je maar tegen je ouders idioot beetje grote praatjes op een forum komop zeg als je niet leest en alleen leest wat je zelf wilt lezen moet je niet mee posten

topic gesloten

Comment

Ja ik snap er niks van
        Ik wil het je best even uitleggen: Ik, net als de rest hier, weet niet wie je wel en niet persoonlijk kent. Als je een regel niet leest, of per ongeluk overslaat, ontstaan er misverstanden. Als die eenmaal ontstaan zijn, en mensen met hun emotie gaan typen in plaats van met hun vingers en gedachten, dan lezen ze graag enkel wat ze willen lezen. Dat zijn dus de negatieve dingen over status en weet ik veel wat. Dan krijg je een flame-war, en gaan mensen reageren op het laatst geposte bericht en verliezen ze de hele context. Een kleine uitleg dat het een goede bekende was, is zo makkelijk over het hoofd gezien als er 20 zeik-berichten staan.. Ik raad je aan het de volgende keer Super duidelijk te maken! Dat is voor de bezoekers wat makkelijker op te merken.
        Ik hoop dat het zo iets duidelijker is.
        Succes met je kweekje!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
        X