Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nu te laat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nu te laat?

Korting op 420shop
    Doordat mijn zaden van dit jaar mislukt waren (enkele weken geleden ze wouden niet ontkiemen) heb k nu niets meer, is het nu te laat (qua datum) om nog opnieuw te gaan ontkiemen en planten? Dus nu bestellen overmorgen in huis en dan meteen ontkiemen! Ben ik dan te laat?

Re: Nu te laat?

Nee, kan nog veel langer dan morgen of overmorgen.

Comment

ok wanneer is dan de uiterste datum dat het nog gezond kan? Dan ga ik nu weer bestellen.

Comment

normaal gesproken als je buiten in de volle grond kweekt doe je dat pas NA 6 mei. Omdat ze dan zeggen dat de vorst uit de grond is.
        Gewoon erin stoppen, niks aan de hand
        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

idd je bent zeker nog dik optijd als je nu ontkiemt sommige mensen planten nog in juni of zelf in begin julie nog alleeen je krijgt dan kleine planten

Comment

Ik moet mijn zaden ook nog bestellen.
            Je bent zeker nog niet te laat!

Het weer is nu toch slecht
            Guerilla 2012

Comment

Gelukkig, bedankt allemaal, ga nu bestellen, wel jammer want bij mijn vorige bestelling (5 white widows) kreeg ik 2 white russian bij gratis, 7 zaden allemaal mislukt, ga eerst eens wat grondig nalezen voordat ik opnieuw ontkiem

Comment

TTT, ik begin pas buiten vanaf half mei, begin juni. Vorig jaar ben ik zelfs nog later (10 juli) begonnen om men zaadjes te testen voor ik er binnen mee aan de slag ging.

Dat plantje werd nog een ruime 50 cm hoog, dus je hebt nog tijd zat
                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

Bezig...
                X