Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

big bud buiten kweken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

big bud buiten kweken

Korting op 420shop
    hey iedereen ik ben harry ik ben nieuw op dit forum ik heb vorige week maandag 8 big bud zaadjes ontkiement in glas water, op een donker warme plaats gezet . nu over 3 dagen terug waren ze goed om te zaaien en vandaag is komen de eerste al naar boven yeah als ze wa groter worden wil ik ze buiten in een groote pot planten maar is deze soort wel bestendig tegen ons weertje ?

grtz harry
    Last edited by smith; 6 May 2012, 20:33.

Re: big bud buiten kweken

Had je dat beter niet kunnen uitzoeken voordat je ze ging zaaien? Een zoektocht met google brengt me zo op de site van sensiseeds die wijzen op een mediteraan klimaat voor een succesvolle kweek. Maar googlen kun je zelf vast ook.. Afgelopen jaar kweekte in Early bud (met Big bud genetica) en die was prima resistent tegen schimmels. Wat ik lees op seedfinder.eu is dat het een prima plant voor buiten is. Maar ik raad je toch aan om dat de volgende keer van tevoren uit te zoeken..
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

oke bedankt maar ik wou eerst holands hope eigelijk hebben maar dees waren op toen hebben ze me big bud aangeraden dus daar mee da ik ze heb genomen ze zijden dat die ook goed was voor buiten en een goede opbrengst dus daar mee da ik die big bud heb genomen

Comment

Maar, als je vraag dus al beantwoord was, voordat je hem hier stelde. Waarom dan nog een keer vragen? Ik snap niet zo goed wat je wilt bereiken. Je helpt er verder niemand mee, jezelf blijkbaar ook niet want het antwoord had je al in de growshop. Ik heb mijn tijd dus verdaan door het voor je op te zoeken en je vraag te beantwoorden. Thanks man, zal ik vaker doen!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
        X