Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Double White

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Double White

Korting op 420shop
    Hoi mannen ik heb dit jaar 3 zaadjes double white geplant en zelf vind ik dat het super gaat maar ik had toch een vraagje de plantjes zijn nu drie weken oud en ik vind dat de blaadjes nogal naar beneden hangen ik weet het niet goed staan ze nu te koud of te droog of te nat ik weet het echt niet ik hoop dat iemand mij kan helpen ik heb er ook fotootjes van IMG00271-20120508-2212.jpgIMG00271-20120508-2212.jpgIMG00272-20120508-2212.jpgIMG00273-20120508-2213.jpg sorry voor de slechte beeld kwaliteit maar camera stuk alvast bedankt

Re: Double White

zijn deze plantjes 3weken oud lijkt me eerder een weekje oud
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Misschien kunnen we je verder helpen als je verteld:

- Waar staan ze? Je zegt zelf te koud, maar hoe warm is het waar ze staan dan? Buiten? Binnen? In de zon? Onder TL? Onder spaarlampen? Onder HPS?
      - Te nat, of te droog? Hoeveel water geef je?

Als ze buiten staan is het normaal dat ze wat afwijken van de planten op normale foto's binnen. Mijn plantjes maken ook rare sprongen, hangende blaadjes hier en daar, gekke vervormingen, moeder natuur op haar best.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Hoi bedankt mannen ze staan nu binnen en het is er 25 graden ik geef ze ook om de twee dagen water maar echt in de zon staan ze niet ja een beetje achter de ruit ze zijn nu ongeveer 10 cm groot en de kleur is mooie groen juist dat die blaadjes zo krom staan.

Comment

25 graden is prima, maar veel hoger wil je niet zitten. Ik denk dat je ze beter buiten kunt zetten dan achter het raam. Geef je water wanneer de grond droog is? Of geef je water wanneer je zin hebt? Je kunt namelijk het beste wachten tot de grond helemaal droog aan voelt als je je vinger er in steekt. Als je water geeft, geef dan kleine beetjes. Ik denk dat je daar het probleem kunt zoeken. Als je dat al op deze manier doet: meer licht! Anders zou ik het ook niet weten.
          Succes!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

ik heb terug een paar fotootjes gemaakt met ons fototoestel 100_4106.jpg100_4108.jpg100_4110.jpg100_4111.jpg100_4112.jpg100_4113.jpgkijk dat is echt iets raar ???

Comment

Meer licht is zon beetje het enige waar ik aan kan denken, het is prima weer buiten dus hoppa naar buiten ermee.

Comment

ik denk te weinig licht

groetjes zaad

Comment

Okee ik ga dat eens proberen vanaf morgen maar hier is het wel slecht weer en ze geven hier zaterdag en zondag kouder maar ik ga het zeker proberen met een afdakje alvast bedankt mannen

---------- Post added at 21:43 ---------- Previous post was at 20:48 ----------

Ik heb juist gelezen dat het ook gaat onder tl lampen ik ben opzoek naar een voorlopige oplossing omdat het weer hier echt niet zo goed is ik ga ze in den dag dan buiten zetten en s'avonds nog een beetje onder een lamp maar wat raden jullie mij aan voor een goedkoope lampen of zo ik heb ook nog een lamp van een terrarium zo'n sunlight ik denk een 125w is maar ze geeft wel veel warmte wat denken jullie?

---------- Post added at 21:50 ---------- Previous post was at 21:43 ----------

Ik heb juist gelezen dat het ook gaat onder tl lampen ik ben opzoek naar een voorlopige oplossing omdat het weer hier echt niet zo goed is ik ga ze in den dag dan buiten zetten en s'avonds nog een beetje onder een lamp maar wat raden jullie mij aan voor een goedkoope lampen of zo ik heb ook nog een lamp van een terrarium zo'n sunlight ik denk een 125w is maar ze geeft wel veel warmte wat denken jullie?

Comment

Die bemeste grond zal ook niet helpen, samen met licht tekort krijg je (bijna) stilstand.
                    Zou de plantjes gewoon buiten zetten, en daar laten staan, niet mee heen en weer lopen, da's ook niet goed.
                    Als het hard regent zet je ze onder de party tent, of onder een paraplu ofzo.

Als je de aarde niet aangestampt hebt, kunnen ze ook wel een flinke bui regen hebben en kun je ze laten staan.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hoi mannen hier ben ik weer nu het hier nog altijd slecht weer is dacht ik we zullen ze nog even binnen houden ik had dan ook nog een sunlight lamp liggen van mijn terrarium 125w ik heb die gebruikt en het helpt mijn plantjes zien er al veel beter uit vind ik dan van de week ze hebben daar nu twee dagen onder gestaan en ze genieten er super van laat het buiten maar slecht weer zijn zij staan lekker warm droog onder de lamp en ze doen het super ik heb nog een paar fotootjes gemaakt voor het verschil te laten zien.
                      100_4115.jpg100_4116.jpg100_4117.jpg100_4118.jpg100_4119.jpg100_4120.jpg100_4121.jpg100_4122.jpg

goe he ik vindt het super de onder blaadjes hangen nog een beetje naar beneden maar nu zijn die andere nieuw blaadjes super recht en de plantjes zien er ook veel gezonder uit vindt ik maar nu heb ik een lamp van een terrarium gebruikt maar weten jullie of Spaarlamp 250W bloei Plug and Grow denken jullie dat die beter gaat zijn dan mijn lamp nu groetjes

Comment

Dit is een vragengedeelte over de buitenkweek. Over je lampen ga ik je niet meer helpen, daarvoor ga je maar naar micro en andere binnentopics. Pleur ze gewoon naar buiten joh! 't Is onkruid, dat kan wel wat hebben! Hoe eerder hoe beter! De mijne staan al sinds maart buiten.

Comment

20131129_101939.jpg3.6 MB20131201_114003.jpg1.6 MB20131201_114030.jpg2.3 MB20131201_113947.jpg2.9 MB20131129_172524.jpg1.3 MB staat wel een beetje krom maar denk dat het wel goed zal komen tot gauw

Comment

Foto's zijn niet zichtbaar.
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Foto's kun je ook niet zomaar vanuit Gmail hierin plakken

Comment

Bezig...
                              X