Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer naar buiten en wanneer grotere potten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wanneer naar buiten en wanneer grotere potten?

Korting op 420shop
    ik heb nu 3 week geleden mijn 5 zaadjes early skunk laten ontkiemen en ze zijn nu zo grootsony Xperia 066.jpgsony Xperia 062.jpg
    ik wil ze uiteindelijk in een grotere pot doen , zal ik ze eerst nog overpotten of moet ik nu gewoon een week of 2 wachten
    sony Xperia 068.jpg
    ze beginnen een beetje te ruiken maar een echte 'wiet lucht' hangt er nog niet wanneer zou die wietlucht er kunnen komen ?

groetjes , luukcas112

Re: wanneer naar buiten en wanneer grotere potten?

Kunnen gewoon naar buiten en meteen in de grote eind pot en dieper plaatsen
    Succes

Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Zijn het autoflowers of normale wietplanten? Want autoflowers gaan al bloeien 3-4 weken na het zaaien terwijl normale wietplanten dit pas in midden augustus/begin september beginnen te doen. Dan beginnen ze lekker te ruiken.

En ze zien er prima uit je kan ze denk gewoon overpotten en buiten zetten hoor.

Comment

dit zijn normale wietplanten gefeminiseerd , maar denk je niet dat ze knakken door de harde wind ?

---------- Post added at 20:58 ---------- Previous post was at 20:55 ----------

ja zal ik doen , de stengels zijn nog wel aardig 'slungelig' dus ik laat ze nog 2 dagen voor een open raam sterker worden en dan plant ik ze denk ik over op ijsheiligen zet ik ze in volle grond

Comment

Ja dat denken wij ook
          Vandaar dieper in de uiteindelijke pot plaatsen

Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

dankje jongens gelijk aan de slag gegaan !
            sony Xperia 072.jpg

thankx mates

Comment

hallo ik heb 10 zaadjes van de big bang autoflower besteld en ik ben een echte beginner dit word mijn eerste kweek ik ben van plan om te beginnen met een zaadje tussen twee bakjes te leggen in tussen 2 vochtige keukenrol velletjes is dat goed? maar ik heb dus echt geen idee wanneer ik ze moet overpotten en al die voeding?

Comment

Ziet er goed uit, lijkt wel of ze megagestrekt zijn, zo te zien ..
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

Ziet er inderdaad goed uit, veel succes!
                  Livin' the goodlife.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aly View Post
                    hallo ik heb 10 zaadjes van de big bang autoflower besteld en ik ben een echte beginner dit word mijn eerste kweek ik ben van plan om te beginnen met een zaadje tussen twee bakjes te leggen in tussen 2 vochtige keukenrol velletjes is dat goed? maar ik heb dus echt geen idee wanneer ik ze moet overpotten en al die voeding?
                    als de zaadjes ontkiemt zijn , en een worteltje van een paar mm hebben in een potje stoppen , gaatje maken in de grond en met de wortel naar BENEDEN doen dan 4 dagen wachten en als het goed is zijn ze dan boven de grond uit gekomen

Comment

wortel moet niet naar beneden. Als je de wortel naar beneden plant kan het kiemplantje moeilijk het zaadhoesje afwerpen. Plant de wortel naar boven!

Verstuurd via Tapatalk
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
                        wortel moet niet naar beneden. Als je de wortel naar beneden plant kan het kiemplantje moeilijk het zaadhoesje afwerpen. Plant de wortel naar boven!

Verstuurd via Tapatalk
                        Dat maakt niet uit, als je diep genoeg zaait met de wortel naar beneden groeit je plant in een omgekeerde U vorm, waardoor de zaadhoes alsnog afgeworpen wordt door de wrijving.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                        X