Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig buiten Autoflower kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

    Zou ze wat dieper in de aarde zetten tot de eerste blaadje en een groter potje is ook heel slim
    God was never on your side..

    Comment


      Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

      De eerste top, lol..dat duurt nog wel even.
      Verder wat Bella zei, grote potten 15+L en tijdens vakantie, een 200L regenton onder de dakgoot met een slang eraan en wat druppelaars. Of regel een watergeef-oppas.
      Planten kunnen buiten erg veel drinken, dus met een huis-tuin-en-keuken-oplossing kom je er niet gedurende drie weken.
      Een plantje van 50cm hoog en 30cm breed kan op een zomerse dag (25+ oC) makkelijk 1.5 liter water drinken.
      Do the math.
      Last edited by QnQ; 28 June 2012, 11:41.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

        Yow,
        mooi om te horen dat ze gezond zijn, alleen dat overpotten gaat me gegarandeerd mislukken, is het noodzakelijk dat ze in grotere potten gaan?
        is er niet iemand in eindhoven die die planten wil verzorgen deze vakantie (gewaagde vraag i know) bij hem zetten b.v. ?
        zoon regenton gaat namelijk nooit passen, ik heb wel zoon ding in me tuin dat elke dag 2 keer door de hele tuin heen sproeit (4 van die stralen die zijn aangesloten op de kraan) is dat ook goed? krijgen ze geen voeding .. (heb ook nog geen voeding)
        ik wacht jullie reactie af.
        Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

        Comment


          Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

          Overpotten is niet moeilijk hoor, je moet gewoon een beetje voorzichtig zijn, en ik zou geen onbekende bij je plantjes laten

          Comment


            Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

            Moet ik dan zeg maar die pot vullen met grond en er dan genoeg ruimte over laten in t midden voor de grootte van hoe die nu is in de pot? En ik heb 2 grote, kan ik niet in elke pot 2 plantjes doen, dan? (Foto) IMG-20120628-01621.jpg
            Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

            Comment


              Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

              Ik denk dat er vast wel een topic over te vinden is hier op het forum

              Maar ik doe altijd gewoon aarde in de grote pot, bijna vol, en dan graaf ik in het midden een gat voor de plant, dan haal je zo voorzichtig mogelijk je plantje uit ze kleine pot, je kan kijken of hij er uit glijd als je hem een beetje opzekop houd, en anders voorzichtig graven, en dan voorzichtig in het gat wat je gegraven hebt in je grotere pot zetten, ik schud het plantje ook altijd heel lichtjes heen en weer zodat de aarde rond de wortels er af valt

              Succes

              Comment


                Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                Kan ik 2 plantjes per pot doen? Zie vorige post voor foto van mijn potten. Denk dat ik per pot wel 2 autoflowertjes in kan zetten, of niet? Ik hoop dat jullie snel reageren zodat ik ze vanmiddag nog over kan potten .
                Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

                Comment


                  Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                  Ga me aub niet zeggen dat ik het fout heb gedaan! Wat heeft dit me tijd gekost zeg! Bij het overpotten zijn er een paar kleine witte dunne sliertjes (wortels) afgebroken, is dat erg? Ik heb er 2 per pot gezet, omdat het nogal grote/brede potten zijn, en ik er niet meer heb dan deze.. IMG-20120630-01690.jpgIMG-20120630-01691.jpg
                  Op de 1e foto, rechter pot, linker plant, zijn de blaadjes een beetje slap gaan staan omdat toen ik de plant uit de vorige pot haalde hij zo in deze pot viel, is niet erg toch?

                  Ik hoop dat ik het goed gedaan heb en dat die plantjes gewoon door blijven groeien, ik wacht op jullie reactie!
                  Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

                  Comment


                    Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                    had je niet meer grond? beter afvullen tot de rand..

                    groet,

                    T-o

                    Comment


                      Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                      Nee, ik had niet meer, daarom twijfel ik ook of t wel goed is maarja.. nog iets; stinkt naar poep (zal wel aan de potten liggen) en ik heb er zelf gaten in moeten prikken; alsvolgt: met een mes 2 plusjes (+) aan elke ZIJkant van een pot geprikt, en daarna met zoon rond ijzer ding er doorheen gegaan, dat het water alsnog weg kan?.. is dat ook goed? ik heb geen grotere potten met gaten onderin dus het moet wel zo, denk ik. Is het goed zo, of gaan me plantjes niet meer groeien en langzamerhand dood? als het niet goed is kan ik evt. maandag wel naar de boerenbond gaan om plantenpotten te halen, kost niet zo veel geloof ik, of is het dan al te laat (mocht het niet goed zijn wat ik heb gedaan)
                      Last edited by Samm; 30 June 2012, 19:16.
                      Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

                      Comment


                        Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                        Heb het toch maar weer naar de oude potten gezet, die poep geur en de wind die er niet bij kwam maakte me toch aan het denken dus ik heb ze weer terug gepot. Maandag dan maar 3 15L potten halen IMG-20120630-01692.jpg
                        Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

                        Comment


                          Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                          Ik heb echt ff snel hulp nodig van jullie, ze staan allemaal met de blaadjes naar beneden hangend, en eentje wilt ook steeds omvallen bij de harde wind (heb er een stokje aan vastgebonden) zijn me planten gewoon dood of wat? Ik heb snel hulp nodig voor het te laat is, ik hoop dat jullie snel kunnen reageren, bedankt.
                          Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

                          Comment


                            Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                            buiten is het beter om ze om stokje heen te binden.
                            ze kunnen slap gaan hangen door te veel of te weinig water.
                            eerst even handen wassen en dan je vinger in de grond steken en voelen of het nat is, als het nat is moet je 1of2 dagjes geen water meer geven.
                            verder heb ik nog wel een leuke link waar je veel uit kan halen.
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ght=monty+blad

                            Comment


                              Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                              Zet ze even beschut neer en evt stokje zo dat ze niet om vallen en laat ze dan met rust ze moeten nu herstellen van het ompotten en wortel schade.
                              En nu even niet veel water meer geven zo dat de wortels moeten gaan zoeken naar water
                              God was never on your side..

                              Comment


                                Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                                Beschut, bedoel je dan onder b.v. Een tafel? Maken de plantjes weer gewoon nieuwe wortels aan? Bedankt voor jullie hulpzame en snelle reacties.
                                Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

                                Comment

                                Bezig...
                                X