Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig buiten Autoflower kweken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hulp nodig buiten Autoflower kweken

Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik wil graag op de guerilla-methoden een autoflowertje kweken. Ik heb al een plekje, maar ik zit nog te twijfelen welke zaden, ik heb er een gevonden, nl. deze: http://420shop.nl/wietzaden/royal-dw...yal-queen.html (heb ze gevraagd of ik kon betalen met paypal, zou dan gaan voor de 3 vrouwelijke zaden)
    Zijn het goede zaadjes voor een beginner? Of raden jullie me andere aan? Zoon fruitig smaakje vind ik wel lekker, en het is een mooi prijsje (heb het nu niet zo heel breed)
    - Als ik 3 zaadjes krijg, wil dat dan zeggen dat ik 3 plantjes heb?
    - Moeten de 3 zaadjes in 1 potje? (Ik stop namelijk de zaden niet in de grond)
    - Wat voor potgrond moet ik gebruiken?
    - Hoeveel water moet ik het geven, waaraan zie ik wanneer ik dat moet doen?
    - Ik heb wat gelezen over voeding, hoe en wat werkt/is dat? Waarvoor?
    - Wat voor potjes moet ik gebruiken om de zaden in te doen, dit is een klein plantje, dus wat zou ongeveer goed zijn?
    - Kan ik al beginnen dadelijk als ik de zaden heb, eerst ontkiemen natuurlijk, maar kan die dan de grond al in? Met dit weer bedoel ik.

Dit zijn eigenlijk al me vragen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen ermee, alvast onzettend bedankt!

Sam.
    Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

Hoi Sam,

Gebruik de zoekfunctie is, kijk eens bij de 'beste beginnersplanten' of bel eens op naar 420shop met de vraag of ze je kunnen zeggen of het een goede buitenplant is.
    Op al je andere vragen, staat een antwoord op deze site, meerder malen zelfs. Je moet er alleen wat moeite voor doen door ze op te zoeken, dat hebben wij ook allemaal moeten doen. Wel zo eerlijk!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

-als alle 3 de zaadjes uitkomen: JA
      -nee,apart
      -luchtige grond
      -niet teveel water geven anders groeien de wortels niet- als plantje slap hangt word het tijd water te geven
      -lees de info op het etiket
      -3 liter
      -ja

al deze vragen had je gemakkelijk kunnen opzoeken op dit informatie volle forum
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Dankjulliewel voor de snelle reactie, ja ik heb echt geen idee hoe het allemaal werkt weet eigk niet eens hoe ik moet ontkiemen, ik zal een beetje rondkijken op dit forum, hebben jullie een goed linkje naar een topic waar veel van me vragen duidelijk beantwoord worden?

Comment

JA deze om te beginnen
          HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Ja, heb nu gevonden hoe je het moet ontkiemen (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...aden-ontkiemen , methode 1) en dan?? wanneer is ie klaar met ontkiemen hoe zie ik dat zegmaar? heb al beetje rondgekeken maar snap niet alles wat ze zeggen. denk dat ik toch voor deze ga, a.g.z.n. deze het sowieso goedkeurt met betalen met paypal: http://www.hy-seeds.nl/autoflower-za...-47-autoflower of http://www.hy-seeds.nl/autoflower-za...zar-autoflower . weet dus nu hoe ik moet ontkiemen. als ik die stekgrond haal bij het tuincentrum, kan ik dus een week na de ontkieming die stekgrond in een pot zetten en dan die zaden er 1cm diep instoppen? en dan gewoon week laten staan en dan beetje water geven, vinger in de grond steken of het nog vochtig is zoniet weer water geven? en ik lees dat ontkiemen soms de zaadjes kapot gaan, hoe zie ik dat dan ???

Comment

stel je HIER eerst eens netjes voor
              HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Die dwarf is super simpel,zelfs heb ik de dwarf ryder op guerilla staan, maare wees niet zo onzeker lees eerst over je vraag,maar hee lekker simpel zaadje gewoon in potgrondpotje wat huishoudplasic erover en wat dagen later heb jij een wietplantje.

Comment

hallo bedankt voor de reacties. ik ga morgen de zaden bestellen. als ik ze eenmaal heb, kunnen jullieme dan verder helpen?

Comment

Hallo allemaal, ik heb nu de zaadjes aan het ontkiemen gezet:
                    Bordje met watjes erop, vochtig, en daar de 5 zaadjes op, en daarbovenop weer vochtige watjes en dan nog een kleiner bordje erop zodat de vochtigheid niet snel weg gaat
                    goed toch?

Comment

zo doe ik het altijd en normaal na 2 dagen komen je zaadjes uit
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Goeieavond!
                        Hier ff wat fototjes van hoe ik het gedaan heb:
                        Foto 001.jpgFoto 002.jpg
                        Graag even jullie reactie of het goed is
                        (op foto 1, tussen die twee wattenkussens zitten de 4 zaadjes, vochtige watjes)

Comment

Zolang het donker en vochtig is lijkt me dat het op elke manier wel werkt

Comment

dus zoals ik het gedaan heb is het goed? wanneer weet ik of het klaar is met ontkiemen?

Comment

Heb je heel goed gedaan , check wel dagelijks effe of het nog een beetje vochtig is ...
                              succes ermee!
                              What comes around , goes around

Comment

Bezig...
                              X