Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig buiten Autoflower kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

    is perliet is voor je grond luchtiger te maken en betere waterhuishouding dus;
    intressand; jah!
    echt nodig; neen!

    Comment


      #47
      Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

      uiterst herkenbaar spul, altijd leuk om dat te ontdekken in iemands voortuin.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #48
        Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

        eigenlijk moet het worteltje naar boven geplant worden maar is opzich geen probleem hoor veel succes
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #49
          Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

          je hoeft ook nog niet elke dag water te geven, dan verdrinkt je zaadje met gemak. als je een wortle van een paa cm heb kan die natuurlijk nog niet veel water opnemen. ik geef aan het begin om de dag een klein beetje water.dat omdat ik vorig jaar te veel water had gegeven aan de zaadjes waardoor sommige gewoon zijn weggerot.

          Comment


            #50
            Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

            2 plantjes geven al een mooi resultaat na 1 dagje in de grond te staan:
            IMG-20120521-01263.jpgIMG-20120521-01264.jpg
            Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

            Comment


              #51
              Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

              Ik vind het meer modder dan grond
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #52
                Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                Ja idd heel nat

                Comment


                  #53
                  Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                  veel te nat en laat ze in het begin liefst wat droger dan natter dan groeie de worteltjes sneller, ook moet je zeker je luchtvochtigheid in het oog houden zou tussen de 60 en de 80 procent moeten liggen in het begin.

                  als je er echt niet aan uit kan bestel dan: marijuana horticulture the indoor outdoor growersbible van jorge cervantes


                  Comment


                    #54
                    Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                    hee sam

                    om te beginnen heb je verschillende manieren om een zaadje te ontkiemen. ik doe ze meestal tussen een vochtig papiertje en leg ze weg op een donkere warme ruimten. als de zaden ontkiemt zijn en de worten is zoon 0.5 cm lang gaan ze de gront in. voeding heb je ontzettend veel verschillende soorten in, zelf gebruik ik terra leave b'cuzz. Wat belangrijk is met voeding is dat je er 1 heb voor de groei en 1 voor de bloei. zelf heb ik er voor de begin fase ook noog een wortel booster bij van b'cuzz, dit zorgt ervoor dat de plant sneller een gezond wortel stelsel aan maakt. Bij elke soort voeding zit een schema dat aangeeft hoeveel voeding je per liter water moet geven, ik raad aan om met weinig te beginnen.

                    voor aarde kan je het best naar de growshop hier hebben ze goede aarde die in goede verhoudingen gemixt zijn. ik raad je aan op aarde niet te besparen want dit is tenslotte de ondergrond voor je plant. Water geven is eigenlijk heel simpel als de aarde wat droger aanvoelt moet je water geven. Zorg ook dat je een pot hebt met gaatjes er in zodat overtollig water weg kan lopen. te veel water geven is ook niet goed. als je doet wat hier boven staat zullen je wortels gaan zoeken naar water en zullen ze dus sneller groeien.

                    je planten kunnen 15 mei naar buiten dan is de kans dat het buiten gaat vriezen extreem klein.
                    ik raad je aan gewoon te gaan beginnen de meeste vragen los je op door zelf te gaan kutten!!!!!

                    suc 6!!!

                    Comment


                      #55
                      Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                      hallo bedankt allemaal voor jullie reacties!
                      ik denk dat die 'modderige' grond wel gewoon weer opdroogt in de zon, niet?
                      er zijn nu 3/4 plantjes boven de grond uit gekomen, dat ziet er zo uit:
                      goed 3.jpg
                      en nog eentje die nog niet boven de grond is,
                      fout 1.jpg
                      gaat dat nog goed komen, komt die nog boven de grond uit ofniet? de wortel is al wel heel lang!
                      Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

                      Comment


                        #56
                        Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                        hoe kun je nu weten dat de wortel al lang is komt waarschijn;ijk nog niet je pot van onder uit
                        & komt goed maar idd niet zo nat zetten!

                        Comment


                          #57
                          Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                          omdat ik hem heb bekeken, maar mooi dat het goed komt als het regent moet ik er dus eigk een groot zijl ofzo overleggen ?
                          Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

                          Comment


                            #58
                            Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                            je kunt je plantje echt beter laten zitten anders kun je hem wel eens stuk doen
                            & hum is meschiens wel intressand dat je er iets over legt of plastiekfolie met enkele gaatjes
                            zeker nu ze nog zo jong zijn kun je beter zuinig zijn met water eenmaal groot is het minder erg dat ze eens zeiknat staan
                            zolang het maar in een behoorlijke tijd kunnen drogen

                            Comment


                              #59
                              Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                              Nog steeds te nat, en over die 2e foto kan je altijd een klein laagje 1cm ofzo aarde er over heen doen als je twijfelt

                              Comment


                                #60
                                Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                                Idd, je moet even onthouden dat de grond vochtig moet zijn en niet nat. Verder nog niet teveel met je plantje kutten, laat hem zn gang gaan. Het is in het begin en zeker met je 1e kweek heel spannend en leuk maar je moet even wachten tot hij wat groter is, ookal is het dan nog niet slim om aan de wortels te zitten. Maar nu kan je je hele plantje verneuken door 1 foutje.
                                Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                                Comment

                                Bezig...
                                X