Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk soort guerilla?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Welk soort guerilla?

Korting op 420shop
    Hallo,

ik wil met wat plantjes een guerilla kweek starten,
    Heb al een goede plek met goede grond die al mooi omgespit is,

nu is mijn vraag wat voor soort kan ik het best gebruiken voor mijn guerilla?
    en moet ik ook water en voeding geven als ik ze in de volle grond naast brandnetels zet?

gr,

Re: Welk soort guerilla?

Als er brandnetels staan, dan is de grond goed, want brandnetels zijn de zelfde familie als cannabis
    Ik vind zelf dat autoflowers het beste zijn voor guerilla kweken, die zijn gemiddeld in 2 maanden klaar, en ook nog klein, rond de 1m in volle grond, dus dat is wel makkelijk te verstoppen lijkt me
    Ik heb zelf dit jaar lowryder1, auto northern light en auto ak met guerilla
    Succes

Comment

Ja dat over de brandnetels had ik al gelezen, dus heb een plekje uitgekozen met brandnetels in de buurt,
      Die auto northern light ziet er goed uit ! heb je nog tips voor mijn guerilla kweek ?

Comment

Nou niet echt eigenlijk, dit word ook mijn eerste kweek, je moet gewoon veel lezen op het forum dan leer je al heel veel
        kijk bijvoorbeeld ff in het gedeelte Guerilla van het forum, daar zijn wel wat leuke tips te vinden

Maak een verslagje dan kan je daar gewoon al je vragen in stellen enzo

Comment

He dankjewel, zal het even doorlezen.
          Je zal binnenkort wel een verslag zien verschijnen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
            Als er brandnetels staan, dan is de grond goed, want brandnetels zijn de zelfde familie als cannabis
            Die oude aanname is inmiddels herzien.
            Cannabis Sativa, Cannabis Ruderalis en Hop behoren als enigen tot de Hennepfamilie, de Cannabaceae.

Brandnetels houden van grond met veel stikstof, en daar houdt Cannabis tijdens de groei ook van.
            Dus voorlopig zit je goed met die plek, alleen tijdens de bloei kun je eventueel iets met wat meer fosfor en kalium toe voegen.
            Autoflowers zijn idd het makkelijkst op guerilla.

Brandnetels trekken ook vlinders aan, en als gevolg daarvan kunnen er ook veel rupsen op zitten.
            Als je er dan weer brandnetelgier van maakt, kun je het als voeding gebruiken, of als luizen/rupsen verdelgingsmiddel
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Weer wat geleerd

Comment

haha ja,

Maar ik heb wel verse paarden mest,
                is dat goed voor de bloei en hoe moet ik mijn plant daar mee bemesten?

of kan ik beter koemest korrels in de bloei bij strooien?

Comment

verse mest bevat veel ammoniak en dat kan verbranding veroorzaken zou ik niet doen

Comment

Bezig...
                  X