Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

Het maakt niet uit of je er 22 of 5 hebt staan.
    Bij overlast, dus ook geuroverlast, komen ze de planten weghalen.

22 planten in bloei ruik je tweehonderd meter verder ook nog erg goed.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hehe woon in een gewoon rijtjeshuis haha, heb gelukkig wel relaxte buren zover ik weet.

Comment

Buren zijn pas echt relaxt als ze dr kinderkamer tijdelijk opofferen om in jouw gebrek aan droogruimte te voorzien..

Comment

UPDATE FOTOS VAN HET ILIGAAL Voortbrengen Van Vrouwtjes haha
          my weed project 004.jpgmy weed project 002.jpgmy weed project 005.jpgmy weed project 007.jpgmy weed project 008.jpg

Comment

Succes!

Comment

Wat een spanning en sensatie!
              @MrGrownmyownshit:
              Ik heb zelf ook 2 autoblueberry, ik heb ze op het balkon staan en zijn nu zeker 3 weken in de groei en moet je verklappen, heel erg ruiken doen ze ook weer niet, nu kan dit ook liggen doordat ze nog niet zo groot zijn danwel dat ik geen voeding of andere chemische troep bij me platen gooi.

Comment

@the post above me
                wat leuk om te horen dat je ook blueberry hebt ... je moet weten dat ze pas stinken in de bloei dan maakt het niet uit met of zonder voeding stinken doe n ze toch wel

Comment

autoflowers gaan toch al bloeien na 3 weken?

Comment

autflower zoekt als snel zijn bloei periode als ik goed heb maar het lijkt me sterk na 3 weken groeien dat ze al bloeien
                    meestal 7-8 weken met autflower als ik het goed heb beginnen ze in de bloei te schieten.

*natuurlijk kan je dat altijd nog manipuleren met het donker zetten van je planten 12/12.

Comment

Met autoflowers kan je dat niet manipuleren met aantal uren licht, dat is alleen bij reguliere planten

---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:54 ----------

En het is wel meestal rond 3 weken, de meeste autoflowers duren 8 tot 10 weken van zaad tot oogst
                      Last edited by ceBep; 28 May 2012, 22:03. Reden: quote

Comment

hoeveel zijn het er nou geworden? succes met de geur

Comment

momenteel 2 joekels van blueberry in de volle grond 3 blue berry in een 45 L speci-ton , 4 blueberry in kleine potjes van ongeveer
                          2-8 L 8 blueberry's in 10 L emmers 2 Amnesia Haze in beide in vershillende emmers van 10 L en nog paar baby meisjes

alleen momenteel zoon kutweer

---------- Post added at 14:20 ---------- Previous post was at 14:19 ----------

je hebt trouwens helemaal gelijk Boriis

Comment

22 planten voor je eigen alleen en alles gratis aan je maatjes geven ga je ook niet doen.

Waarom gaat iemand 22 planten zetten in tuin rijst mij dan de vraag ??

Wel eens de regels van het forum gelezen toevallig !!!
                            God was never on your side..

Comment

22 plantjes zijn snel weg als je er met 2 van rookt en dan nog een paar flink rokende maten hebt.. en het is fijn wat verschillende soortjjes in voorraad te hebben voor de afwisseling.. daarbij.. wanneer houdt het op een hobby te zijn? ik rook en vind het verschrikkelijk leuk om dagelijks met planten bezig te zijn. en aangezien ik alleen buiten kweek moet ik daar het plezier( en de oogst) weghalen..

Comment

je hebt helemaal gelijk 22 planten is niet veel , reken maar als je 1-2g per dag rookt per persoon x 365 x Stap dagen in de stad x Hoe meer grammen je hebt hoe dikker en vaker de jointjes 1 x per jaar oogsten ... lijkt mij eerder een hobby kweker dan elke 10 weken een oogst met 5-16 planten binnen
                                Oorspronkelijk geplaatst door TheovS View Post
                                22 plantjes zijn snel weg als je er met 2 van rookt en dan nog een paar flink rokende maten hebt.. en het is fijn wat verschillende soortjjes in voorraad te hebben voor de afwisseling.. daarbij.. wanneer houdt het op een hobby te zijn? ik rook en vind het verschrikkelijk leuk om dagelijks met planten bezig te zijn. en aangezien ik alleen buiten kweek moet ik daar het plezier( en de oogst) weghalen..

---------- Post added at 13:06 ---------- Previous post was at 13:03 ----------

zal later in de middag foto's , maken hoe zielig ze er nu bij staand in het slecht weer , maar Sterke plantjes zijn het zeker wel.

word vervolgd!

Comment

Bezig...
                                X