Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Worden dit zaatjes?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Worden dit zaatjes?

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
    Die voeding was niet echt slim hopen dat hij er boven op komt
    Ja komt allemaal goed het is allemaal aan het wegtrekken gelukkig zie foto .

En nu heb ik nog een probleem nou ja probleem is het niet maar ik heb een plantje heb ik al 2 weken verduisterd
    en ik zie nu nog geen teken van voorbloei zou het zijn dat het een autoflower is ? of mssn toch een mannetje?.
    Attached Files

Comment

Twee weken is nog niet zo veel.
      Je verduisterd wel elke dag op dezelfde tijden ?
      Dan komt het wel goed. Vaak zie je pas echte bloei na een week of drie (of zelfs langer)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Twee weken is nog niet zo veel.
        Je verduisterd wel elke dag op dezelfde tijden ?
        Dan komt het wel goed. Vaak zie je pas echte bloei na een week of drie (of zelfs langer)
        Jah altijd van 22:00 tot 10:00 uur maar ja we zien wel ik wacht rustig af .

Comment

DOe hetzelfde als jou hasjbaal! 22:00 tot 10:00, wanneer zag je bij jou voor het eerst tekenen van bloei? Na een week zie ik namelijk nog niks....
          Buitenkweek 2013:
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ettuintje-2013

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bangbang10 View Post
            DOe hetzelfde als jou hasjbaal! 22:00 tot 10:00, wanneer zag je bij jou voor het eerst tekenen van bloei? Na een week zie ik namelijk nog niks....
            Hahahha ik denk dat je niet goed gelezen heb,mijn plant stond al 2 weken op 12/12 en ik had juis nog helemaal geen teken van bloei en nu ben ik bang dat het tog een mannetje is ik weet het nog niet zeker ik kijk het nog een week aan of mssn langer en zodra ik zie dat het een man is gaat de schaar de in .

Comment

Sorry voor late reactie maar de plant die niet goed ging bleek een man te zijn baal ik wel van want hij was bijna 1,80cm
              heb er nog 2 en die gaan wel goed staan al bijna 2 weken in bloei.

Comment

Bezig...
              X