Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tijd om te beginnen trimmen? (week8 RQS outdoor mix)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    tijd om te beginnen trimmen? (week8 RQS outdoor mix)

    Korting op 420shop
    Bonsoir

    Ik vroeg me af op welk moment je evt kan beginnen met het trimmen van je plantjes? De mijne zijn nu exact 8 weken oud.

    De autoflower (RQS Royal Bluematic?)


    4juin2012 008.jpg4juin2012 012.jpg4juin2012 013.jpg4juin2012 021.jpg

    is ondertussen qua lengte ingehaald door mijn tweede plantje (Royal Moby?, Sativa?)

    4juin2012 017.jpg4juin2012 018.jpg4juin2012 020.jpg

    #2
    Re: tijd om te beginnen trimmen? (week8 RQS outdoor mix)

    Wat me opvalt is dat je klaarblijkelijk te weinig gelezen hebt..
    De eerste tip die ik je meegeef: lezen.
    De tweede: zoek eens met google naar 'toppen fimmen snoeien autoflower jointjedraaien' misschien dat je de drie eerste termen apart moet nemen.
    Je zult met net zoveel moeite als ik hier besteed heb aan typen, je antwoord vinden.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: tijd om te beginnen trimmen? (week8 RQS outdoor mix)

      aan de andere kant LR2, je had netzogoed een antwoord kunnen tikken. (evenveel moeite)

      Als iedereen zo antwoord op topics wat ga je dan nog vinden via de zoekmachine?? dat je moet zoeken???

      Zal ik dan maar een antwoord geven:

      Een wietplant trim je niet , een AF al helemaal niet. Een Autoflower doe je normaal niks aan en laat je gewoon doen tot die klaar is.

      Elk blad aan de plant heeft zen nut dus ze weghalen is dom.

      De plantjes zien er in elk geval goed en gezond uit.

      Grtn

      Comment


        #4
        Re: tijd om te beginnen trimmen? (week8 RQS outdoor mix)

        Afblijven
        One "small" step for a man....one giant tree for mankind

        Comment


          #5
          Re: tijd om te beginnen trimmen? (week8 RQS outdoor mix)

          Hey LR2,

          Bedankt voor je terechtwijzing, maar heb zelf al genoeg tijd doorgebracht op forums om te weten dat je niet zomaar snel snel al je vragen erop plempt en verwacht dat daar snel snel een antwoord op komt. Genoeg voorbeelden daarvan op dit forum, me dunkt... Vind je reactie dus een beetje overdreven omdat ik in mijn post toch een algemene beginnersvraag probeer te linken aan het specifieke geval van mijn plantjes, met foto's erbij. Het gaat tenslotte toch ook over het delen van een passie, en in die zin heb ik veel meer aan de replies van cplifj en small, thanks guys

          groetjes en een prettig weekend alvast!



          cheers
          calmos

          Comment


            #6
            Re: tijd om te beginnen trimmen? (week8 RQS outdoor mix)

            Ik begrijp dat je de mensen wilt informeren en een les wilt bijbrengen met dit geval Calmos. Maar de vraag is wat mij betreft 'te vaak' gesteld, het antwoord is gewoon overal te vinden. Ik bedoel het niet slecht hoor! Ik wil je graag helpen, maar als we op dit forum dertig keer dezelfde vraag krijgen in dertig verschillende topics en verschillende titels, dan wordt het nogal onduidelijk lijkt me. Deze titel wijst op de RQS outdoor mix, maar zijn dat per definitie autoflowers? Wanneer ik lees blijkt dat zo te zijn. Bezoekers die hun autoflower willen gaan trimmen, zullen hier niet direct hun fix uit de titel krijgen, en dus denken dat er geen topic van bestaat.
            Mensen gaan niet meer de moeite nemen om bijvoorbeeld te kijken in het 'Is dit een mannetje of een vrouwtje?' topic omdat het vijf pagina's verderop staat of omdat de titel van de twintig voorgaande topics niet helemaal de lading dekte. Ze typen waarschijnlijk meteen na het zoeken hun vraag neer, zo komen er - natte vinger werk- drie van datsoort topics per week hier. Ik zal lang niet overal zo reageren, maar ik hoop van harte dat mensen het lezen. Ik wil best even de kwaaddoener zijn for my greater cause
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: tijd om te beginnen trimmen? (week8 RQS outdoor mix)

              Als je je zo aan de reeds gesteld vragen stoort dan geef je er toch gewoon geen aandacht aan. Je bent niet verplicht om overal op te reageren hoor. Ik vind de posten met:"Je moet maar beter lezen!". Veel meer storen en helemaal niks toevoegen aan het forum. Domme vragen bestaan niet enkel lompe antwoorden.
              Last edited by monty; 10 June 2012, 09:19.

              Comment


                #8
                Re: tijd om te beginnen trimmen? (week8 RQS outdoor mix)

                Hey LR2,

                bedankt om dat even te verduidelijken no offense taken en merci voor de tip!

                cheers
                calmos

                Comment

                Bezig...
                X