Men kweekmaat en ik zijn momenteel bezig met een leuk buitenkweekje van 17 reguliere denen, waarschijnlijk een stuk of acht vrouwtjes dus. Deze zijn momenteel drie weken oud en zullen eind juni naar buiten gaan, vroeger is helaas niet mogelijk. Echt grote dames zullen het dus niet meer worden. Het drogen vormt echter een probleem. Omwille van verschillende redenen moet dit zo onopvallend mogelijk gebeuren. We hadden gedacht van een goedkope growtent te kopen en deze af te zuigen met een koolstoffilter en een (slakkenhuis)afzuiger. Maar aangezien we geen ervaring hebben met een tent inrichten, hebben we wat vragen.
-Is er veel verschil in geluidsoverlast tussen een slakkenhuisventilator en een buisafzuiger?
-Hoeveel kuub moet de afzuiger en de koolstoffilter zijn voor een ruimte van 100x100x200cm? Ik weet dat hier formules voor zijn maar die zijn berekend op het feit dat er een lamp inhangt en niet om te drogen.
-Zijn ventilators plug and play of moeten deze eerst nog aangesloten worden op bedrading?
-Is het mogelijk om 600 gram te drogen in een tent van die oppervlakte?
Deze tent wordt het:
Ik hoor het graag.
Ciao
-Is er veel verschil in geluidsoverlast tussen een slakkenhuisventilator en een buisafzuiger?
-Hoeveel kuub moet de afzuiger en de koolstoffilter zijn voor een ruimte van 100x100x200cm? Ik weet dat hier formules voor zijn maar die zijn berekend op het feit dat er een lamp inhangt en niet om te drogen.
-Zijn ventilators plug and play of moeten deze eerst nog aangesloten worden op bedrading?
-Is het mogelijk om 600 gram te drogen in een tent van die oppervlakte?
Deze tent wordt het:
Ik hoor het graag.
Ciao
Comment