Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bestrijdingsmiddel Cannacure!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bestrijdingsmiddel Cannacure!!

Korting op 420shop
    Beste stoners,

ik heb zo nu en dan last van beestjes onder m'n bladeren zoals velen, ik heb begrepen dat dit heel goed is weg te halen met het product van Canna, Cannacure.
    Hier wat info over dit veelbelovende artikel! http://www.canna.nl/cannacure

Nou vroeg ik me dus af, je spuit boven en onder je bladeren, maar wat als ook je toppen meebespoten worden, ik bedoel je kan het nooit precies richten.
    Daarbij zitten er natuurlijk ook zo nu en dan wel is een beestje tussen de toppen want zodra de plant gaat slapen en de bladeren dus gaan hangen, raken deze ook weleens sommige toppen aan....

Kortom: Stel je voor je toppen worden hiermee ook bespoten en je stopt 2 weken voor de oogst, is dit schadelijk voor jezelf en de smaak v/d wiet?

Last edited by Ganjafarmer010; 21 June 2012, 14:38.

Re: Bestrijdingsmiddel Cannacure!!

Gewoon spuiten die zooi. ik zpu 3 weken aanhouden voor de zekerheid. ik zelf gebruik echt vergif van de tuinder waar je zelfs wolluis en spint mee kapot spuit. niet teveel en optijd stoppen. kan geen kwaad.

Comment

Okee helemaal goed, dus voor de toppen zelf is dit geen ramp neem ik aan?! Als jij echt gif spuit zal het was loslopen waarschijnlijk, thanks!

Comment

Nooit iets op je toppen spuiten de laatste weken. Het vergroot kans op toprot aanzienlijk.
        Cannacure is een soort was laagje dat je op de bladeren spuit zodat beestjes en schimmels minder snel vat hebben.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
        X