Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vreemde groei..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Vreemde groei..

Nou ze staat netjes in een grotere pot inmiddels hoor, ongeveer dezelfde maat als de andere plant.
    Ging niet helemaal van een leien dakje, had haar bij onthoofd omdat ik haar op haar zijkant in de pot liet vallen.. maar ze staat inmiddels alweer mooi rechtop.

Kwam er ook te laat achter dat ik niet meer genoeg grond had om te pot te vullen.. gebruikte gewone potgrond.
    Heb nu de laatste 5cm ongeveer afgevuld met bemeste tuinaarde (hadden mijn ouders nog liggen), is dit af te raden of geen enkel probleem?

Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
    Er is helemaal niks mis met die plant, gewoon een ander phenotype
    Ik heb al op het forum rondgeneusd, maar kon er weinig over vinden. Wat is een phenotype precies?

Comment

Planten staan er goed en gezind bij alleen het zijn niet 2 dezelfde soortjes.
      Ik vermoed ook dat die grote plant geen autoflower is want in 1 plant heb je al bloei verschijnselen en kleine topjes en in de andere plant niet
      zou ze wel even flinke slok water geven als ik jou was want ze staan er beetje droog bij en morgen word warm zeggen ze .
      P.s na ompotten altijd even goed water geven.

Hoe minder je aan je planten kom en ze verplaats hoe beter ze groeien en bloeien

Gr Bella
      God was never on your side..

Comment

Ja foto's zijn al wat aan de oude kant hoor, geef ze elke ochtend een flinke slok water
        Ik heb de omgepotte plant na het overpotten maar even iets minder water gegeven dan gebruikelijk
        want de aarde was al flink vochtig van de regen van de afgelopen weken (potgrond was al open).
        Maar evengoed een flinke teug hoor , heb net nog even bij ze gekeken en ze staan er nog mooi bij .
        vanavond krijgen ze als het goed is ook wel flink water als de voorspellingen uitkomen.

Maar het mixen van de verschillende soorten grond is dus geen probleem (aangezien je hier niets over gezegd hebt neem ik dat aan)

Thanks!

Comment

Zal zaterdag ook weer even wat nieuwe foto's maken

Comment

Wilde nieuwe foto's plaatsen maar mijn telefoon wil niet meewerken, valt steeds uit als ik de USB aansluit..
            Van het weekend maar ff proberen dit op te lossen.

@monty: vale weet wat?

Comment

Zooo, daar ben ik weer..
              Ben even wat minder actief geweest door zeer slecht nieuws..

Maar goed, m'n autoflowertje staat lekker haar ding te doen en kan over een week of 2 wel geoogst worden denk ik .

Over m'n andere plant heb ik echter wel wat vragen, ik had natuurlijk AFjes gekocht omdat het mijn eerste keer is en ik dacht lekker makkelijk.
              Maar nu zit ik dus met een gewone plant die overigens nog wel lekker aan het groeien is, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe ik daar mee verder moet.
              Wanneer en hoe moet ik haar in de bloei zetten bijvoorbeeld, want om te verduisteren zal ik haar veel moeten verplaatsen, terwijl ik juist begrepen had dat dat stress veroorzaakt.

hier in ieder geval weer ff nieuwe foto's, vers van de pokkie:

DSC02004.jpgDSC02005.jpg DSC02006.jpgDSC02007.jpg

Comment

Waarom is dit dood?

Comment

Zijn je planten dood?

Comment

oh nee hoor,

alleen het topic voor m'n gevoel

Comment

Zoals je ziet kijkt er in elk geval eentje....
                      Je "andere" plant ziet er goed uit, gewoon laten gaan.

Comment

Er kijken wel meer hoor
                        Ziet er goed uit toch.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ok dus die 'gewone' plant die gaat ook gewoon uit zichzelf bloeien uiteindelijk?

Ik vind het overigens erg lastig om te zien of de trichomes van m'n AF nou nog clear zijn of al cloudy..
                          Ik zou m graag oogsten voordat ze amber worden want ik hou wel van een goeie high.
                          Heb laatst al een met een vergrootglas zitten kijken maar daar wordt het toch niet veel duidelijker op.
                          Beter gaat de zon nog ff een paar dagen schijnen en dan hak ik haar denk ik maar om..

Comment

Ik wordt doodziek van die regen de hele tijd.. maar genoeg over mij ;P

Ik vroeg me nog af of ik de AF beter binnen kan zetten met dit weer?
                            Die gewone plant redt zich wel heb ik het gevoel maar m'n lieve kleine autoflowertje maak ik me toch wel een beetje zorgen om met dit weer..
                            Ze laat ook al dagen weinig tot geen ontwikkeling meer zien vergeleken met de afgelopen weken..

Comment

Die autoflower is echt nog lang niet klaar hoor reken maar op een paar weken
                              En planten houden van regen dus gewoon buiten laten staan

Suc6
                              God was never on your side..

Comment

De grote dame vertoont nu toch wat problematisch gedrag.
                                Ten eerste groeit ze niet of nauwelijks meer, ik vermoed dat dit komt omdat ze haar pot weer heeft volgeworteld.
                                Ten tweede hangt ze al een paar dagen vrij slap en zijn er veel bladeren aan het uitdrogen en geel worden, met name onder op de plant.
                                Ik dacht eerst dat ik te weinig water had gegeven, maar toen ik er wat bij deed liep dit vrijwel direct weer onder uit de pot..
                                Misschien dat ik haar ook iets te veel voeding heb gegeven (ik was niet helemaal zorgvuldig meer aan het doseren ) dus ik heb haar de afgelopen dagen gewoon kraantjeswater gegeven..
                                Van ongedierte vindt ik in ieder geval geen enkel spoor.
                                Ik zal van de week weer even nieuwe foto's nemen, mijn ouders hebben mijn camera mee op vakantie..

Met mijn autoflowertje gaat het overigens goed, ondanks de stortbuien die ze heeft moeten verduren. Toppen worden nog steeds dagelijks wat dikker .

Als er nu al iemand is die weet wat er aan de hand is hoor ik het graag, maar ik begrijp het als het zonder foto's lastig is er iets over te zeggen.

Comment

Bezig...
                                X