Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vreemde groei..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Vreemde groei..

    Probleem is verholpen, zaten teveel gaten in de pot. Paar afgeplakt, nu staat ze er weer prachtig bij

    Comment


      #32
      Re: Vreemde groei..

      een schaaltje onder je pot plaatsten geeft ze tijd om te drinken maar afplakken kan ook altijd helpen ^^
      sigpic

      Comment


        #33
        Re: Vreemde groei..

        Thanks Bubba J,

        Heb nu de gaten zo afgeplakt dat een laagje van circa 1cm water onder in de pot kan blijven staan (de gaten zitten aan de zijkant van de pot niet aan de onderkant, denk dat het daarom ook zo snel wegloopt, het kan tussen pot en grond door lopen)
        en het lijkt er op dat ze zich aardig herstelt, wel zijn de bladeren die geel werden inmiddels helemaal afgestorven.. ook zie ik nog ontwikkeling van niewe gele plekken en gaten in de bladeren. Ik heb een vermoeden dat dit door ongedierte komt, al kan ik tot nu toe niets ontdekken op een paar spinnen na die ik maar laat zitten ivm het weren van andere beestjes.

        Hier in ieder geval weer wat nieuwe fotootjes:

        DSC02193.jpgDSC02194.jpg DSC02192.jpgDSC02195.jpg

        Comment


          #34
          Re: Vreemde groei..

          Ze staat allesins met de armen in de lucht wat een goed teken is ^^ die kleine toch ..
          die grote lijkt verbrand door druppels en de zon ..
          sigpic

          Comment


            #35
            Re: Vreemde groei..

            heb nu toch maar een kuip onder de grote dame gezet, ze stond er vanmiddag toch weer vrij slap bij..
            hopen dat het nu goed blijft gaan.

            Ik heb trouwens het gevoel dat de autoflower een beginsel van toprot begint te vertonen in de hoofdtop.
            Ze heeft inmiddels al bijna alleen maar bruine haren maar ik kan nog niet goed beoordelen of de trichomen al cloudy zijn, ik heb het gevoel van wel, maar zeker kan ik het niet zeggen.
            Wat denken jullie, morgen maar omhakken of nog even aankijken?

            Comment


              #36
              Re: Vreemde groei..

              dat ik nou juist over hetzelfde aan het denken ben voor mijn plantje
              all the true weed smokers got to smoke before they eat

              Comment


                #37
                Re: Vreemde groei..

                Nou ik heb mijn autoflowertje maar ondersteboven gehangen gezien het voorspelde weer, loop alleen maar kans op toprot heb ik zo het gevoel.

                Nog even een vraagje achteraf, een vriend van me had het erover dat het beter is de plant nog een tijd te laten staan zonder water te geven voordat je m omhakt. Zit hier iets van waarheid in.
                Ik had al een beetje op het forum rond gesnuffeld maar ik kan eigenlijk alleen topics vinden over wanneer te oogsten en niet zozeer over hoe.
                Kan iemand me wat tips geven?

                Comment


                  #38
                  Re: Vreemde groei..

                  er zijn verschhillende manieren
                  sommigen geven de planten een aantal dagenm geen water meer en zetten ze in het donker
                  sommigen klieven de stam om zo nog een thc explosie te krijgen
                  dus iedereen doet het op zijn eigen manier
                  persoonlijk zou ik 2 a 3 dagen droog en donker zetten en dan oogsten
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                  Comment


                    #39
                    Re: Vreemde groei..

                    Ok, ben ik nu dus te laat mee, maar goed om te weten voor volgende keer.
                    Wat bedoel je precies met de stam klieven?

                    thanks

                    Comment


                      #40
                      Re: Vreemde groei..

                      AF is geoogst! het is niet veel maar zeer goed te roken



                      DSC02200.jpgDSC02205.jpg

                      Comment

                      Bezig...
                      X