Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia buitenwiet, verkeerd geinformeerd door verkoper?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Amnesia buitenwiet, verkeerd geinformeerd door verkoper?

Korting op 420shop
    hoi iedereen,

Na op internet en op dit forum wat opzoekwerk te doen ben ik tot de vaststelling gekomen dat in tegentelling tot wat de verkoper beweerde het blijkbaar moeilijk is om amnesia haze volledig te laten uitbloeien buiten.

Momenteel staan mijn 2 amnesias buiten in 15liter potten en ik kan ze gemakkelijk onder een afdak plaatsen wanneer het te slecht weer is of er te veel neerslag valt.

Nu mijn vraagjes waarop ik niet afdoende antwoord gevonden heb:

1) Is het mogelijk om de planten buiten rustig te laten groeien en na de zomer ze verder binnen af te bloeien onder een 400W lamp? Hoe gaat dit concreet te werk?
    2) Is er meer kans op het volledig afbloeien wanneer ze buiten onder een afdak kunnen staan?

mvg

jantje

Re: Amnesia buitenwiet, verkeerd geinformeerd door verkoper?

Binnen afbloeien in niet slim .
    Ja je kan ze buiten afbloeien onder een afdakje
    Je zou ze ook evt kunnen verduisteren dat is 12 uur in donkere ruimte zetten elke dag op zelfde tijd en dan 12 uur licht weer
    God was never on your side..

Comment

Re: Amnesia buitenwiet, verkeerd geinformeerd door verkoper?

ghehehe den 9 weken amnees lol waarom denk je dat je er in de shop dubbele voor betaald
      9 weken amnesia is er idd je mag je dan wel afvragen hoeveel zatievan/indica. en ja ruderalis ze erin gebracht hebben. ne oorspronkelijke amnees is niet onder de 12 weken bloei klaar hoor, hier liet ik dat 15 weken bloei staan.

maar ieder zijn ding zullen nu ongetwijfeld mensen reageren dat ne amnees op 9 klaar is. ik laat die in hun waan.
      Last edited by monty; 29 June 2012, 06:52.

Comment

Bezig...
      X