Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia of white widow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Amnesia of white widow

    Korting op 420shop
    Beste forumleden

    Ik ben totaal niet ervaren met wietkweken maar ik wil binnekort een plantje proberen groot te brengen
    ik kan van een vriend een stekje overkopen ik kan kiezen tussen 1 amnesia en white widow plant.
    ik ben van plan buiten te gaan kweken in een kistje met 1 glazen of plastic plaat erop? zonder lampen of wat dan ook hoeveel licht moet ik ze geven en welke grond en hoeveel water moet ik ze geven het gaat me niet heel erg om de opbrengst maar meer om ervaring op te doen

    Alvast heel erg bedankt

    groeten bas

    #2
    Re: Amnesia of white widow

    Zou WW nemen, die bloeit korter, strekt niet zo gedurende de bloei, en stinkt minder dan de Amnesia.
    Voor de rest van de vragen kun je gewoon eens wat buiten-kweek-topics lezen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ik woon nog bij me ouders thuis dus ik kan niks bestellen op dit adres dus ik heb alleen de keus uit die 2 soorten. ik zal die topics even door lezen maar je kan dus white widow zonder lampen kweken?

      En nog 1 vraag dan heeft het nut dat ik een plastic of glazen plaat erover heen leg of moet ik die er alleen opdoen als het regent wat erg onhandig zou zijn want die plek is nogal ver van mijn huis af dus het liefst zou ik gewoon die plastic of glazen plaat erover heen houden maar als ze zonlicht nodig hebben volgens mij gaat dat niet door plastic of glas heen

      groeten bas

      PS: de reactie hiervoor ik wist niet dat WW white widow betekende
      Last edited by ceBep; 1 July 2012, 18:30. Reden: dubbelposten

      Comment


        #4
        Re: Amnesia of white widow

        Die plaat kan geen kwaad voor het zonlicht hoor, het gaat het zelfs een beetje versterken. Maar het is niet echt nodig, plantjes kunnen wel tegen felle regen.
        ALs het nu serieus omweert en hagelt, ja dan kun je het gebruiken.

        En ik ga akkoord, best White Widow. Amnesia bloeit vrij lang en dan is er gevaar voor toprot.

        Comment


          #5
          Re: Amnesia of white widow

          subbie die plaat kan bepaalde dingen uit het licht filteren die het plantje nodig heeft, je kan dat zo niet zeggen!
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: Amnesia of white widow

            ok heel erg bedankt voor jullie reacties ik denk dat ik er dan maar geen plaat opzet maar heeft het nog nut als ik nu begin met mijn stekkies van white widow of ben ik te laat

            Comment


              #7
              Re: Amnesia of white widow

              je bent pas te laat als je te laat bent. Je kunt als je wilt het hele jaar door zaaien, alleen je opbrengst reduceert naarmate de zomer vordert. Want: minder licht en minder warmte = kleinere plant = minder opbrengst. Maar het kan nog hoor. Houdt met die plaat ook rekening met temperaturen!!! Als het buiten 30C is, is het onder die plaat gauw 50C. Ook filtert het uv-licht, wat je plant nodig heeft om weerstand op te bouwen en goed gezond te blijven. Voor de rest: lezen! Je kunt hier meer vinden dan wij je kunnen vertellen
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Amnesia of white widow

                ok heel erg bedankt voor je reactie LR2 maar 1 ding dat ik niet kan vinden er staan allemaal bloeiperiodes enzo maar straks word het koud en staat mijn plant niet in bloei dus dan heb ik wel een plant mar daar heb ik dan vrij weinig aan.

                groet bas

                Comment


                  #9
                  Re: Amnesia of white widow

                  ik ga toch zaden kopen ik zal even de link geven welke er staat 8-9 bloeitijd dus dan ben ik nog op tijd http://www.dutch-headshop.com/nl/whi...bc5d025d4220f1
                  verder over het ontkiemen ik zie dat mensen de plantjes pas na 13 cm buiten zetten terwijl ik ze eigenlijk gelijk nadat ze ontkiemt zijn buiten wil zetten aangezien me moeder er niet heel blij mee is moet ik hem eerst lang binnen later groeien of kan ik hem direct na het ontkiemen buiten zetten

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Amnesia of white widow

                      Heeeey bedankt voor je reactie ik wil het liefst een kuil graven vol gooien met potgrond en zaadje erin maar weet niet of dat erg verstandig is wat raad jij aan moet ik trouwens wel 5 kuilen gaan graven bedenk ik me nu maarja moet er wat voor over hebben haha. Greetz bas

                      Comment


                        #12
                        Re: Amnesia of white widow

                        Ik zou ze tussen keukenpapier ontkiemen en als ze ontkiemt zijn in 2 liter potjes zetten met stekgrond erin. Als ze rond de 10cm zijn zou ik ze overzetten in de vaste grond. Ik zou persoonlijk plagron grow mix nemen in plaats van normale potgrond omdat deze erg lang voorbemest is!
                        Goodluck!

                        Comment


                          #13
                          Re: Amnesia of white widow

                          Thx voor je reactie maar na het ontkiemen dus in 2 liter potjes binnen of buiten? Want denk niet dat ik die dingen lang binnen mag houden en die grond kan je gwn bij et tuincentrum kopen??

                          Comment


                            #14
                            Re: Amnesia of white widow

                            Buiten en als ze goed gegroeid zijn zou ik ze in een grote pot zetten of nog beter in de volle grond! Nee de grond moet je bij een growshop kopen maar in bijna iedere stad heb je wel een growshop waar je die grond kan kopen + de voeding die je wilt gebruiken.

                            Comment


                              #15
                              Re: Amnesia of white widow

                              Ik bedankt voor je reactie maar ik kan in die kuil dus geen bemeste grond of iets dergelijks van et tuincentrum kopen met de juiste ph waarde

                              Comment

                              Bezig...
                              X