Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oogstklaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: oogstklaar

hier nog enkele fotos van de hoofdtop vandaag
    ziet het er nog goed uit ? nog steeds niet oogsten ?
    sory voor de slechte kwaliteit
    IMG00149-20120720-1333.jpgIMG00150-20120720-1333.jpgIMG00151-20120720-1333.jpgIMG00146-20120720-1332.jpgIMG00147-20120720-1332.jpgIMG00148-20120720-1332.jpg
    all the true weed smokers got to smoke before they eat

Comment

Je bibbert teveel
      God was never on your side..

Comment

Ik denk toprot te zien maar kan komen door de slechte kwaliteit.

Als jij veel meer bruine haartjes ziet dan witte haartjes kun je oogsten. Moet je zelf een beetje op gevoel inschatten of een goeie foto posten.

Comment

Regen is goed voor je planten ze leven namelijk van regen en luister aub niet naar Audio want die weet niet waar hij het over heeft
          Planten in bloei hebben juist regen nodig een plant in bloei drinkt namelijk veel meer on dat ze een mooi bloem moet maken.
          drainage systeem is helemaal niet nodig hooi

Top rokt begin bijna altijd aan de stam van de plant in de oksel van een nieuwe uitloper of blad het ziet er pluizig uit als of er
          bruin lichtbruin beetje stof zit.
          Als je dat hebt verwijder je heel voorzichtig dat deel van de top zorg dat het stof niet we vliegt en dan vliegt al een beetje bij elke aanraking
          Daarna je handen goed met zeep wassen en je pant met rust laten en dan elke dag je plant goed na kijken

Groetjes

Comment

bedankt bella
            ik ben er haast zeker van dat ik geen rot zie
            als alles goed zit heb ik vandaag een goed fototoestel ter beschikking dan post ik strax wel wat close-ups

Comment

SS103566.jpgSS103571.jpgSS103572.jpgSS103574.jpgSS103575.jpgSS103576.jpgSS103578.jpgSS103580.jpgSS103585.jpgSS103586.jpgSS103587.jpgSS103588.jpgSS103601.jpgSS103605.jpgSS103606.jpg

Comment

Het zijn maar mini topjes ik zou even met een loepje kijken welke kleur de trichomen hebben dat zijn die kleine glim bolletjes op je top
                als ze melkwit zijn kan je oogsten beter wacht je tot ze beetje amber zijn

groetejs bella

Comment

de trichomes lijken mij milky te zijn maar ik laat haar nog wel even staan zeker nu het goed weer is
                  heb je mischien enkele tips om de topjes dikker te krijgen ?

groet

Comment

het is mischien een domme vraag maar kan ik de plant nu volledig knippen (maar niet omhakken ) en ze zo nog een dag of 2 in de zon laten staan ? zodat alle blaadjes weg zijn en enkel de toppen er nog opzitten , en dan oogsten

grtjs dice

Comment

waarom zou je?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

dan gaat al het licht direct op de toppen zonder er blaadjes in de weg hangen
                        of niet ?

Comment

En hoe gaan die toppen dat licht gebruiken dan, als het blad weg is ?
                          Bladeren zijn de collectoren waar ze zonlicht mee opvangt en omzet in energie.

Mgoe, buiten dat, je gaat dan ook allemaal wonden aan je plant maken, en zo verhoog je de kans op schimmel/rot.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

zo ver had ik nog niet nagedacht QnQ :p
                            de toppen kleuren nu wat donkerder van kleur dus ik denk dat ik ze morgen of overmorgen maar eens ga oogsten
                            de trichomes vind ik moeilijk om te bekijken zelfs met een zakmicroscoopje maar een weekje terug vond ik ze makkelijker en toen waren ze milky , dus na een week zon zal er wel wat amber inzitten denk ik

grtz dice

Comment

Bezig...
                            X