Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 hoofdtop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1 hoofdtop

Korting op 420shop
    Ik heb elke keer het probleem dat mijn hoofdtop goed is en de rest zijn maar kleine topjes die half goed zijn. het meeste hiervan kan ik niks mee. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik 1 hoofdtop krijg. Gewoon alle zijtakken telkens weg halen? Zorgt dat er dan ook voor dat de hoofdtop groter wordt?

Het gaat om auto flowers. Bijvoorbeeld snow ryder.

Re: 1 hoofdtop

Autoflowers zullen snel herma verschijnselen vertonen als je er drastisch in gaat snoeien.

Comment

Ik snap niet wat je bedoelt met 'herma'.
      Maar beter van niet denk je? in grote kweekruimtes zie je wel vaak 180 planten met 180 toppen. Welke plant wordt er dan aangeraden als ik dat wil? Sowieso indica lijkt mij.

Comment

Herma is een vrouwtje die mannelijke verschijnselen vertoont (volgens mij ), daar ga je dus niks aan hebben :p .. Ik dacht dat AutoFlowers altijd 1 hoofdtop hadden? Die van me kameraad toch in ieder geval
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

In grote kweekruimtes met 180 planten en 180 toppen??
          Die horen hier niet thuis, die verpesten het voor eigen gebruik hobby-kwekers!!
          Vraag het maar aan de eigenaar van de grote kweekruimte, en zet een eigen forum op: hoe word ik rijk van weed kweken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel View Post
            In grote kweekruimtes met 180 planten en 180 toppen??
            Die horen hier niet thuis, die verpesten het voor eigen gebruik hobby-kwekers!!
            Vraag het maar aan de eigenaar van de grote kweekruimte, en zet een eigen forum op: hoe word ik rijk van weed kweken.
            Dat soort gast en ken ik niet en hoef ik ook niet te kennen en heeft tevens niks met dit onderwerp te maken. Ik geef alleen als voorbeeld wat voor plant ik heb. Want op die foto's van grote kweekruimtes zie je altijd alleen maar grote toppen. En dan heeft elke plant 1 grote top.

@whitewidow88 . De auto flower die ik nu heb hebben ook veel zijtoppen en die zijn allemaal klein en nog niet goed terwijl de hoofdtop dan wel al goed is. Dus welke plant heeft die kameraad van je?

Comment

Kweek al jaren auoflowers en nog nooit een herma gehad hoor zorg alleen dat je Goede zaden hebt.
              je kan je plant ook in delen oogsten oogst de hoofttop en laat de rest zitten tot het ook rijp is bv
              God was never on your side..

Comment

Als je echte toppen wil, moet je geen autoflowers zetten.
                Da's voor beginners.
                Broodkwekers kweken onder veel licht. Meerdere 600W lampen.
                Hoeveel licht heb jij erboven hangen ?
                Licht = gewicht.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Als je echte toppen wil, moet je geen autoflowers zetten.
                  Da's voor beginners.
                  Broodkwekers kweken onder veel licht. Meerdere 600W lampen.
                  Hoeveel licht heb jij erboven hangen ?
                  Licht = gewicht.
                  Hang jij eve licht in je tuin...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                    Kweek al jaren auoflowers en nog nooit een herma gehad hoor zorg alleen dat je Goede zaden hebt.
                    je kan je plant ook in delen oogsten oogst de hoofttop en laat de rest zitten tot het ook rijp is bv
                    Ja dat doe ik nu ook. Welke zaden raad jij aan? Ik heb White russian en snowryder gehad en nu heb ik green o matic staan van green house. Hiervoor had ik altijd White widow staan maar die planten werden altijd over de 2 meter en die vielen erg. van plaats dat zet ik nu 5 a 10 auto flowers neer. Alleen tot nu toe heel veel weg kunnen gooien door top rot. Wie verwacht er nou dit weer in Juli, echt belachelijk.

Comment

heb green poison in autoflower staan en die concentreren zich ook op de hoofdstam hoor, de andere vertakkingen zullen alleen kleine jointjes zijn die eraf komen
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mamba View Post
                        Hang jij eve licht in je tuin...
                        Misschien kun je jezelf in het vervolg iets duidelijker verwoorden dan ?

in grote kweekruimtes zie je wel vaak 180 planten met 180 toppen. Welke plant wordt er dan aangeraden als ik dat wil?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                          Misschien kun je jezelf in het vervolg iets duidelijker verwoorden dan ?
                          Ik heb het toch over de hoofdtop en dit is een topic met vragen met betrekking op buitenwiet.

Comment

Bella heeft je een goeie tip gegeven, ik zou die eens lezen.

Comment

Comment

Bezig...
                              X