Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twee vraagjes: Gele blaadjes en autoflower na 7 weken nog geen bloei?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Twee vraagjes: Gele blaadjes en autoflower na 7 weken nog geen bloei?

Korting op 420shop
    Hallo, ik heb een paar plantjes staan, Ik ben een tweetal weken naar Frankrijk geweest en toen ik terugkwam had een ervan een (heel) aantal gele bladeren met hier en daar bruine plekje in. Ik geef zinds deze week wat poeder met mineralen en sporenelementen en twee maal per week vloeibare tomatenvoeding (bij gebrek aan beters voorlopig)...

IMG_0555.jpg IMG_0556.jpg

En dan heb ik begin juni een autoflower buiten gezet (Auto Bud). We zijn nu een 7-tal weken verder, hij groeit wel ok maar ik zie nog geen teken van bloei, deze geef ik geen voeding... Is dit normaal?

IMG_0551.jpg IMG_0553.jpg

Iemand enige raad voor een beginneling?

Alvast bedankt!

Re: Twee vraagjes: Gele blaadjes en autoflower na 7 weken nog geen bloei?

betere zaden kopen die zichzelf al hebben bewezen en niet zomaar als 'n zot de meest aantrekkelijke zaden bestellen die het meeste zouden KUNNEN opleveren.
    iedereen wil grote oogsten in 4 weken tijd maar slechts 'n enkeling verdiept zich in de genetica!!!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Wat weet ik nu van genetica? Ben nog maar beginner he...

En welke zijn die betere zaden dan?

Comment

Ik zou stoppen met dat voeden van je planten teveel voeding geeft gele balderen
        Je zou je planten kunne toppen dan worden ze breder.
        en even geen water geven
        God was never on your side..

Comment

Vreemd, ze zijn net geel geworden toen ik op vakantie was en dan hebben ze geen voeding gekregen. Ik dacht dus dat het van te weinig voeding was...

En bedoel je met toppen de zijtakken toppen?

Comment

'k Heb ondertussen een aantal lowriders besteld, is dat beter dan?

Comment

Ik denk dat je met lezen, verder komt dan met vragen sigi666. Er zijn makkelijke antwoorden op iedere vraag, maar het gros daarvan moet je hier zonder moeite kunnen vinden. Wat een goede plant en goed zaad is, bepaal jij zelf. Een beetje zoeken op seedfinder.eu levert veel info over soorten op. Iets zoeken in de bladprobleemoplosser kan ook je vragen zelf beantwoorden zonder tussenkomst van derden of vierden. Ik vind de lowryder een prachtige plant, maar anderen kiezen liever wat anders.. Daar heb je het al.. Zoveel mensen, zoveel wensen, maar onthoudt: Zelfredzaamheid kent geen tijd.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Tomaten voeding aan cannabis is niet zo slim idee
                God was never on your side..

Comment

Cannabis is nauw verwant aan de tomatenplant, dus kan volgens mij niet veel kwaad?

Comment

je moet ook foto's van de toppen maken
                    zo kunnen we niks zien
                    en zou maar eens snel bloeivoeding gaan halen bij de growshop

Comment

Bezig...
                    X