Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een kort vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

een kort vraagje

Korting op 420shop
    ik heb mijn eerste kweekje nu al een tijdje staan en het is nog niet echt makkelijk gegaan eerste werkte het weer niet mee en toen ging ik een een week op vakantie dus gaf ik mijn plant aan een vriend maar toen die bij hem in de tuin stond is ze aangevreten door insecten. ik heb de plant nu weer terug en na een paar dagen zijn de onderste blaadjes(de allereerste blaadjes die je meteen ziet na het ontkiemen van de zaadjes) dood gegaan is dit normaal???

Re: een kort vraagje

ja das normaal.normaal als je plant overplant is het beter om die blaadjes in de potgrond te steken want ze kan nog wortels maken tot daar ze gebruiken die eerste blaadjes ook als voeding heb ik maar gehoord als ik fout ben laat het weten.

Comment

Mwa beter is een groot woord. Het duurt best lang voordat die wortels vormen. In een autoflower heb je daar relatief weinig voordeel uit. Maar de lobblaadjes vallen zo goed als altijd af, niks aan de hand.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

oke bedankt

Comment

Bezig...
        X