Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x super lemon haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x super lemon haze

    Korting op 420shop
    Hallo mede growers/stoners..

    ik ben bezig met mijn 1e kweek,, alleen had ik eenvraagje
    Mijn plantjes staan er super bij,, alleen ik vroeg me af wanneer je bloei verschijnselen begint te zien?
    En welke deze dan zijn,, ik ben 2 weken terug begonnen met verduisteren 10 uur licht en 14 uur donker,,
    dit wil ik weer langzaam terug bouwen naar 12/12.. Volgens mij beginnen ze nu wat minder hard te groeien, dit is toch 1 van de tekenen dat de bloei er aan komt??

    Groetjes!!

    #2
    Re: 2x super lemon haze

    oh en zou ik nu nog kunnen gaan beginnen met een autoflower?

    Comment


      #3
      Buitenplanten verduisteren? Zou ze gewoon hun gang laten gaan :p als je 'pistels' begint te zien in de oksels van de plant , dan wilt het zeggen dat het niet meer zo lang gaat duren.. Autoflowers nu nog starten moet lukken maar wel niet te lang meer wachten!
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

      Comment


        #4
        Re: 2x super lemon haze

        je moet nu doorgaan met verduisteren anders heb je kans op herma
        wel 12 / 12

        Comment


          #5
          Re: 2x super lemon haze

          Ok thnx denk dat ik dan vannmiddag nog even een autoflower ophaal..
          En van het verduisteren, iedereen vertelde me dat het moest omdat ze anders tot november ongeveer bleven bloeien.. en dit te laat zou zijn ivm toprot..
          De pistels beginnen nu te komen, en na eens goed gekeken te hebben kan ik ook echt wel topvorming zien(denk ik iig) dus het gaat allemaal prima =D
          Zal zo eens even kijken of ik fotootjes kan maken..

          Comment


            #6
            Ja ik zou nog een weekje of 2 versuisteren dan aan de natuur overlaten. Wil ook wel fotos zien ids

            Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #7
              Re: 2x super lemon haze

              als je niet verduisterd gaat de SLH pas eind september in bloei
              en zouden ze in november klaar zijn
              maar dan heeft toprot allang toegeslagen
              je hebt de fout gemaakt door ze maar 10 uur licht te geven dit moet 12 zijn
              normaal geld de eerste week stop de plant met groeien en de toppen gaan dikker worden
              in de tweede week komen de meeldraden
              kijk maar bij kweekverslagen 2012
              Drie Super Lemon Haze ,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

              Comment


                #8
                Re: 2x super lemon haze

                Hierbij een paar fototjes.. er is 1 kleintje en een middel grote..
                ze staan op dit moment ff binnen aangezien het wel heel hard waait maar ze gaan zo weer lekker op het balkonnetje..
                Heb bloeivoeding van canna.. en ze zijn nu +/- 2 a 3 weken in de bloei...
                De grote plant heeft een paar bruine plekken op het blad (foto2), verder zien ze er prima uit voor mijn beginners oog =p
                Ze staan nu ook op 12/12 trouwens.. Wat misschien ook wel een leuk feitje is dat ze in 10L potten staan dus niet heel groot...

                2012-08-03 13.22.36.jpg2012-08-03 13.22.51.jpg2012-08-03 13.22.59.jpg2012-08-03 13.23.12.jpg
                Last edited by GrowMyBitches; 3 August 2012, 12:54.

                Comment


                  #9
                  Re: 2x super lemon haze

                  Wat vinden jullie van die bruine plekken??
                  Moet ik me er zorgen om maken of niet?

                  Comment


                    #10
                    Re: 2x super lemon haze

                    die bruine plekken lijken verbranding ?!? te dicht op een lamp gehad ofzo ?
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                    Comment


                      #11
                      mooie planten wel janmer dat je de potten niet helemaal vol hebt tot de rand

                      Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        #12
                        Re: 2x super lemon haze

                        Verbranding lijkt me sterk, ik heb er nog geen lamp boven gehad..
                        Misschien druppel regen en met de zon ofzo,,

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: 2x super lemon haze

                            ja dikker van de toprot
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                            Comment


                              #15
                              2012-08-11 20.34.11.jpg2012-08-13 13.58.07.jpg2012-08-18 13.49.16.jpg2012-08-18 13.49.55.jpg2012-08-18 13.50.23.jpg

                              misschien wat ik nog wel interessanter vind,, hoelang denken jullie dat ze nog moeten??
                              Last edited by ceBep; 22 August 2012, 17:57. Reden: dubbelposten

                              Comment

                              Bezig...
                              X