Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plant groeit niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

plant groeit niet

Korting op 420shop
    me plant groeit niet en maakt heel veel bloemen aan ik weet niet of dit normaal is hij staat al 2 weken stil lijkt wel iemand enig idee ?
    & waneer weet ik of het een mannetje is want ze staat ook nog tussen andere plantjes

gebruik trouwens geen voeding en potgrond van de welkoop

IMG00954-20120723-1708.jpgIMG00955-20120723-1708.jpg
    Attached Files

Re: plant groeit niet

Je planten staan wel in een erg nat medium. Voorts draag je aan dat de planten heel veel bloemen aanmaken: echter, ik draag een bril maar ben zeker niet kippig en ik zie geen enkele bloem of top. Dus je constateert dat er bloemen zijn en vervolgens weet je ook niet hoe mannetjes er uit zien. Na verloop van tijd zullen je plantjes wel hun geslacht gaan tonen: zijn het vrouwtjes, dan heb je geluk.

Overigens snap ik de toegevoegde waarde niet van je mededeling dat je geen voeding gebruikt en geen potgrond van de welkoop. Kun je daarover mij en de andere leden van dit forum nader informeren?

Comment

sigpic

Comment

je geeft idd teveel water en er zijn geen bloemen hoor

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Ik heb wel een idee!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

ik gebruik potgrond van de welkoop lees goed kerol & geen voeding omdat ik daar geen zin in heb snap je.
            & ik bedoel geen bloemen maar wat ik op de 2de foto aangeef vond ik er raar uit zien dus vroeg me af of
            die wel goed is en geen neukfout!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

maar hij groeit volop

Comment

Voor de kat zijn viool?
              Moet er wel wat voor doen keerrol
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

jullie zijn egt bijdehand wat zeg ik net

Comment

In het alfabet (of is het alphabeth?) komen de symbolen c en h voor. Die moet je gebruiken voor het woord echt. Echt waar! Bijdehante mensen zijn nu eenmaal bijdehand: daarom gaan ze ook statten in de stad. Egt kan echter ook: de boer egt zijn akker. Dan is egt echt goed.
                  En als twee echtparen echt paren, hebben vier echtgenoten echt genoten.
                  Last edited by Xtreme; 31 July 2012, 10:59.

Comment

Bezig...
                  X