Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geelige uitslag? Help!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Geelige uitslag? Help!

Korting op 420shop
    Hee iedereen,
    Ik ben ( veel ) te laat begonnen. Mijn plantjes zijn nu ongeveer 15cm groot, met blaadjes van ongeveer 3cm. ze staan met zijn 5en in een pot van ongeveer 30cm doorsnee. Alleen vanaf de plek waar de blaadjes aan de stengel zitten zeg maar, worden ze langzaam geel, dit is in drie dagen gebeurd. Wat moet ik doen? Meer water, minder water? In de zon, uit de zon? Snel in de volle grond? Komt dit door het plotselinge warme weer? Of gewoon afwachten...
    Alvast bedankt!

Sorry voor de onduidelijke fotos, maar je hebt in ieder geval een idee van wat ik bedoel.
    Zoals je ziet draait het niet alleen om die bolle blaadjes, maar ook om de gekartelde! En daar maak ik me juist zorgen over.
    2012-07-26 14.38.24.jpg2012-07-26 14.38.37.jpg2012-07-26 14.38.49.jpg
    Last edited by Sjoerd2211; 26 July 2012, 14:48.

Re: Geelige uitslag? Help!

ze staan volgensmij wel erg nat, zoveel water hebben ze nog niet nodig he, zijn nog hardstikke klein !

Comment

Aye, leren zwemmen en niet in de zon zetten.
      Potten mogen niet heet worden.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Als ik ze in de volle grond zet, is de zon dan geen probleem meer? Of gaat het er gewoon om dat ze nog te klein zijn?
        Bedankt voor jullie reacties.

Comment

Jops Sjoerd ,

Je plantjes zijn nog jong (klein) dus zeer felle zon kan je beter vermijden , als je die dan in een zwart potje zet in de zon is het een hete boel en te warm voor je plantjes , op volle grond zou je geen warme wortels krijgen idd , eventueel een witte pot en groot met veel aarde zal ook al helpen , succes nog .

Grtz Hash
          Geniet nooit met mate !

Comment

Ik ga ze van het weekend overpoten denk ik! Hartstikke bedankt voor jullie reacties

Comment

Bezig...
            X