Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoezo lijkt dit op een mannetje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoezo lijkt dit op een mannetje

Korting op 420shop
    Heb van een aantal mensen gehoord dat ze vonden dat mn plantje op een mannetje lijkt, is dit een soort van growersgrap ofzo, is toch eigenlijk nog niet te zien ? wat vinden julie ?
    SAM_0469.jpg

Vraag 2, zoals julie kunnen zien zijn de 2 plantjes hieronder een beetje aangevreten. ik had discussie met iemand er over en die dacht dat het door insectjes zou komen terwijl het naar mijn inzicht meer er op lijkt dat de hond er ff een hapje van heeft genomen.

SAM_0470.jpgSAM_0471.jpg

Re: Hoezo lijkt dit op een mannetje

Niet te zien als je de toppen niet laat zien
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Ik vind van niet. En de afgevreten bladeren lijken me niet door insecten te komen.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Nou poepzak, de gast die dat zei deed dat van een afstandje..
        Lr2 bedankt voor je reactie

Comment

Ik vind het ook niet op een man lijken hoor, heeft veel grote vertakkingen en dat zie je bij mannen niet zo veel.

Comment

"Hapschade" door honden, geen insecten. Hier bij mij zijn de onderste bladeren net zo.

Niet elke plant heeft een compacte opbouw. Sommige soorten hebben een opener structuur als van een mannetje, maar op een afstand zeggen dat het een mannetje is.... niet (of nergens) meer naar luisteren zou ik zeggen
            Hier zit genoeg deskundigheid op het forum en die lullen niet uit de nek van een afstandje.

Comment

Net als mijn jamaicaan, is een erg open plant maar heeft vrouwelijke voorbloei.

Comment

hapschade, die moet ik onthouden haha, thx vale

goed om te horen dat ze op een vrouwtje lijkt haha

Comment

Mannetjes zijn inderdaad over het algemeen langer en slanker van structuur, jouw plant heeft ook dat gestrekte een beetje, vooral bovenin.
                  Maar de structuur is van wel meer dingen afhankelijk, vocht, licht, voeding, en de soort niet te vergeten.
                  Op het eerste gezicht, snap ik z'n gok wel, maar het is een gokje, 50% kans bij regulier zaad.

Heb je de voorbloei gemist ? Je zou denken dat ze haar geslacht al verklapt zou hebben bij deze omvang.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik sluit me aan bij Q.en als het een mannetje is zie je dat snel genoeg aan de ballen.

Comment

De plantjes waren erg gestrekt omdat we wat vroeg waren begonnen.
                      De plant staat op het mooiste plekje in de tuin grond bestaat uit wat er al lag plus redelijk wat cocopeat en bemeste tuinaarde, de strain is purple #1 (fem) van dutch passion.
                      De kans met feminised dat het een herma word is toch groter dan dat het een mannetje is ? (iig nog iets te smoken haha)

Comment

Bezig...
                      X