Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 Super Lemon Haze planten, hier heb ik wat vragen over?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2 Super Lemon Haze planten, hier heb ik wat vragen over?

Korting op 420shop
    hallo,

ik heb nu al een tijdje 2 mooi planten in de tuin staan. ze staan in 45 liter speciekuip's en geef ze nu een weekje groeivoeding van plagron(alga grow).
    Maar wanneer zie je dat de plant in de bloei staat en wanneer gaan mijn plantjes ongeveer in bloei? Ik heb ook de bloeistimulator van plagron wanneer is het verstandig om het te geven.

Re: 2 Super Lemon Haze planten, hier heb ik wat vragen over?

hoi timmehsf
    je plantjes gaan in de bloei van als ze 12 uur donkerte krijgen en dat zie je aan de witte haartjes die er op komen
    is het de basisbloeivoeding van plagron die je hebt ?

grtjs dice
    all the true weed smokers got to smoke before they eat

Comment

Dankje wel,
      het zijn wel buitenplanten.
      ik heb gewoon alga grow van plagron, ik weet niet of het basisvoeding is?

Comment

Ja is volgens mij de standaard groeivoeding
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

je hebt in de cannabis plant 2 fases: groei en bloei. De voedingen zijn daarop aangepast. Lemon haze is een buitenplant als je in Spanje woont, voor Nederland is het een lastige soort. Je kunt het beste gaan verduisteren in juli zodat ze in september klaar zijn. Anders zit je tot zeker november te wachten.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Okee, en wat is de beste manier om te gaan verduisteren. vanaf dat het licht word 12 uur laten staan en dan een grote vuilniszak er over heen of echt op een donkere plek neer zetten

Comment

donkere plek is beter, in een vuilniszak word het heel vochtig dus dan heeft schimmel de tijd van zn leven
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Als ik ze in september 1 ga verduisteren wanneer zijn ze dan ongeveer klaar? En moet ik ze pas bloei voeding geven als ik ga verduisteren?

Comment

na 77 dagen
                  je moet nu al gaan verduisteren

Comment

Bloei voeding geef je pas als je plant al flink toppen aan het maken is en als je wil verduisteren moet je echt Elke dag je planten op zelfde tijd donker zetten en weer in licht tot de plant klaar is.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Bloei voeding geef je pas als je plant al flink toppen aan het maken is en als je wil verduisteren moet je echt Elke dag je planten op zelfde tijd donker zetten en weer in licht tot de plant klaar is.
                    God was never on your side..

Comment

Dankjullie wel voor alle reactie's. Dus als ik alles bij elkaar samenvat moet ik nu al gaan verduisteren en is het na 77 dagen klaar.. Dus ik moet niet gelijk bloeivoeding geven als ik aan het verduisteren ben? en de bloeistimulator wanneer kan ik die het beste toevoegen?

Comment

Bezig...
                      X