Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bruine bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bruine bladeren

    Korting op 420shop
    hey. ik ben sinds paar weken buiten wiet aan t kweken en ik heb een vraag over mijn ak47. sinds kort worden delen van de bladeren bruin ik heb daar een vraag over. hoe verhelp je dit. ik heb al ijzer toegevoegd. nu wavhten wat t doet maar weet iemand wat het echt verhelpt en verbeterd? hier heb ik er een foto van.foto.jpg


    ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. alvast bedankt !! groetjezzz

    #2
    Re: bruine bladeren

    Ik heb soortgelijke schade aan mijn plant. Ik weet nog niet precies wat het is maar iemand had het over verbranding door druppels/zon.
    Dat die druppels als een vergrootglas fungeren zeg maar en dat daardoor het blad verbrand.
    Maar ik ben allesbehalve zeker of dat het geval is.

    Comment


      #3
      Re: bruine bladeren

      Ik vind het erg op roest lijken, komt door het warme vochtige weer waarbij deze schimmel zich lekker voelt. Plant droog houden en als je denk dat de plant wel een paar blaadjes kan missen eraf halen en zorgen dat je geen gezond blad beet pakt als je ze verwijderd.
      recht is recht. krom is krom.

      Comment


        #4
        Re: bruine bladeren

        Ik had ook van dit soort plekken op me bladeren , na wat bloedmeel gegeven te hebben is het zo goed als verdwenen .

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: bruine bladeren

            Het zou kunnen, maar de kans is klein. En dit is niet van een dag maar een proces van afgelopen week. Gebeurt als je buiten kweekt, heeft niks met kalk tekort te maken. Je plant ziet er verder erg gezond uit dus niet teveel zorgen maken.
            recht is recht. krom is krom.

            Comment


              #7
              Re: bruine bladeren

              het blijft wel toenemen op sommige nieuwe bladeren. wat nu bloedmeel of afwachten??

              Comment

              Bezig...
              X