Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heb getopt.!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Heb getopt.!!!

Het is buiten wiet en heb de stekjes nu in de volle zon staan en heb de steeltjes zo scheun mogelijk afgeknipt precies zoals ze dat op youtube hebben laten zien,...

gisteren heb ik een foto geplaats dat ik ze gestekt heb,.. en nu een dag later staan ze er nog steeds sterk bij, had eerlijk gezegt verwacht dat ze gingen hangen, maar dat gebeurt tot op heden nog niet,.. uiteraard hou ik jullie op de hoogte van de ontwikkelingen

Comment

En dan ga je ons vast ook nog vertellen dat het een autoflower is? Hahahaaha!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

is geen autoflower man...

Comment

dit noem ik nou trollen, dit ga je niet menen ?

Comment

gesloopt heb hem das geen toppen

Comment

Grapjanus
              God was never on your side..

Comment

Zo toppen is geen probleem hoor, plantje zal best verder gaan, 't is net onkruid.
                Even kijken of de bovenkant goed dicht gaat, anders wat wondmiddel op smeren.
                Ik heb vorig jaar in m'n kelderkweek ook twee dames ongeveer onthoofd, omdat ze anders niet onder het net pasten.
                Dat kwam op het eind ook nog goed

Of die top die je hebt afgeknipt nog wortel gaat schieten weet ik niet.
                Je kan 't altijd proberen toch ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik ben nu ook bezig met stekken maar ik heb gewoon 2 zeitakjes genomen.
                  Dan in goed bemeste grond zetten en de grond warm houden met een lamp.(mijn grond zit in een klein plastic potje) ik zorg ook voor een goeie luchtvochtigheid zodat mij stek zo minmogelijk vocht verliest.
                  Daarnaast geef ik mijn stekken iedere dag een beetje water waar wilgetweigjes in hebben geweekt, dit stimuleerd mijn stekje om te gaan wortelen.
                  zorg ook dat je stekjes niet te veel licht krijgen, dan bestaat de kans dat je stek erg hard gaat groeien. wat dus niet de bedoeling is als ze bijna geen/geen wortelen heeft.
                  zo pits paf pou in de grond zetten zoals jij doet weet ik niet of het wel een suc6 word.
                  Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                  Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

Comment

CameraZOOM-20120920180554406.jpgCameraZOOM-20120920180917922.jpgCameraZOOM-20120920181013822.jpgshare.jpgze heeft het prima gered!!!!!!!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

duim voor je

Comment

zo staat het er nu voor,.. het gaat geweldig dus al die Bullshit die sommige mensen hebben uitgekraamd,.. Is inderdaad BULLSHIT!!!

CameraZOOM-20120920180554406.jpgCameraZOOM-20120920180749268.jpgCameraZOOM-20120920180815366.jpgIMG_20120919_164641.jpgshare.jpg

Comment

Dat is natuurlijk in sterke mate afhankelijk van je definitie voor "geweldig".
                        Ik zie verder niet zo veel onwaarheden in dit topic hoor ? (oke, behalve #6
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Heb veel dingen fout gedaan, dat weet ik nu.

Ze zomer was ook al niet opperbest,..

Veel geleerd voor volgend jaar in iedergeval!

IMG_20121001_175426.jpgIMG_20121001_175435.jpgIMG_20121001_175448.jpgIMG_20121001_175456.jpg

Comment

Comment

j actie omtrend het toppen was wel heel erg direct maar t werkt dat was j bedoeling en het kon ook beter, wat was j oogst?

Comment

Als dat mijn planten waren, zou ik bale als een stekker.
                                Wat vind ik dat een lelijke dingen zeg.
                                Sorry

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Comment

Bezig...
                                X