Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten wiet kweken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

buiten wiet kweken

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Ik heb van een kennis een plantje gekregen die vanaf 16 mei buiten in een grote pot mocht staan. De plant staat dus buiten vanaf ong. eind mei, inmiddels is de plant uitgegroeit tot bijna 1 1/2 mtr. Ik heb op veel forums en op internet gelezen dat je de plant kan laten bloeien door de tijd (licht/donker) te verkorten. Ik ben sinds vorige week begonnen met 7 uur licht en 19.00 uur donker. Dit doe ik met een vuilniszak over de plant te hangen om 19.00 uur en er s'morgens om 07.00 uur er weer af te halen. Heeft iemand hier ervaring mee? en hoe lang kan het dan duren voordat de plant gaat bloeien? We geven de plant voldoende water. zij staat niet droog en niet te nat. Ik heb wel voeding gekregen van die kennis naar weet niet hoe het heet en of ik het moet gaan gebruiken?
    Van foto's op internet heb ik begrepen dat ik een vrouwtjes plant heb. (geen balletjes hahaha)
    Ik zie bij 1 of 2 blaadjes witte stengeltjes komen? zijn dit de beroemde trychromen?
    Ik ben een leek en heb er geen verstand van. Graag zou ik meer te weten willen komen over de bloei en hoe en wat aan te pakken. Hoe lang kan het duren voordat de plant gaat bloeien?
    Hoe kan ik als leek zien dat er trychromen aan komen en waar moet ik op letten.
    Ik haal de geel wordende blaadjes onder aan de plant eraf is dit goed? Kan ik de bladeren van de plant ook gebruiken voor hasj? zo ja hoe doe ik dat?

Kortom ik heb ech hulp nodig.

Graag reactie's.

Re: buiten wiet kweken

Altijd eerst de bijbel lezen..

Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.

Smookse

Comment

geel wordende bladeren laten zitten tot ze verschrompelen en zonder moeite eraf te pakken zijn
      plant kan snel in bloei gaan kan ook langer duren afhankelijk van het soort
      en oppassen met de vuilniszak als ie in bloei staat kan de luchtvochtigheid hoog oplopen onder die zak en voor toprot zorgen
      de bladeren rond en in de toppen (welke onder de thc zitten) kan je gebruiken om hash te maken zoek even op het forum staat precies uitgelegd hoe je het aan moet pakken
      triochromen zijn dus die witte stipjes rond je toppen
      die witte haartjes zijn het begin van de bloei
      om voeding te geven zal je toch moeten weten wat voor voeding het is merk / type etc anders weet je ook niet wat je haar geeft

ps plaats eens een paar foto's van de dame in kwestie
      Last edited by AudioSystemRolla; 7 August 2012, 17:20. Reden: typ te langzaam flierefluiter was me voor
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

IMAG0137.jpgIMAG0138.jpgIMAG0139.jpg
        Hier dan de foto's van de dame in kwestie.In de volgorde binnen in de plant, de top van de plant en de stam.
        Volgen mij staat hij naar aanleiding van je reactie dus nog niet in bloei.
        Ik zie dus ook geen witte stipjes op de plant.
        Ik hoop dat ik wat meer info kan krijgen naar aanleiding van deze foto's.
        Kan veel info gebruiken, ben nogmaals een leek in het verzorgen van de dame.
        alvast bedankt voor de info
        en tot horens

Comment

ziet er goed uit maar deze staan duidelij knog in de groei !
          wat je kan doen om hem in bloei te forceren is om hem te verduidsteren zoek maar even in de zoekfunctie van het forum
          verder gewoon de natuur zijn gang laten gaan beetje extra water en miss wat voeding op zijn tijd en dan komt het wel goed !
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Verduisteren hoeft niet de hele nacht , om 10 uur is het donker en kan de verduistering eraf

Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Hallo Ajo,
              Ik weet het nu niet meer..... op de chat zeggen ze dat ik dat goed moet volhouden met die vuilniszak? anders kan de dame in kwestie in de stress raken? Dus wat nu te doen?
              Hoor graag meer reactie's nogmaals ben een leek wat dit betreft en heb nog nooit een plantje thuis gehad....

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nop, maar dubbel wel..
                  Verduisteren met vuilniszakken altijd slecht idee vind ik, betert sjouw je heen en weer naar donker kamertje.

Durchrauchen bitte!

Comment

Hey QnQ,

Ik ben ten eerste geen kerel, maar een vrouw.
                    Ook heb ik al gezegt dat dit de eerste keer is dat ik een plantje thuis heb????? dusssss........
                    sry voor de vragen maar is daar dit forum niet voor?????

Comment

Misschien eens je profielinfo aanpassen dan ?
                      Ik mag er toch vanuit gaan dat jij de juiste info verstrekt hebt tijdens het registreren, of staan er nog meer "foutjes" in ?
                      Over quarrana:
                      Geslacht: Man

Als je wilt verduisteren, dan kijk je toch ook of het echt duister is ?
                      Een forum is ook een plaats waar heel veel informatie en ervaring verzameld is.
                      Onder een vuilniszak zie je niemand doen, om de simpele reden dat het niet werkt: Het is niet donker en je kweekt alleen toprot.
                      Ik wilde niet eens wat posten in dit topic, maar vond het zo sneu voor je dat niemand dit nog opgemerkt had.
                      Doe wat je wil.

Je vraagteken-toets blijft trouwens hangen.

Comment

dussssss?

Comment

Kweenie, misschien eens schoonmaken ofzo ?

Comment

accchh we schrikken alle lieve nieuwe mensen af! Het is overigens wel makkelijk als alles voorgekauwd word, wat QnQ zegt, het meeste wat je vraagt staat hier allemaal al geschreven.. Met wat zoeken kom je er wel
                            En de andere optie is om je plant op te sturen naar mij, je hebt een pm met me adres
                            Ik beloof dat het goed komt!

Comment

Ik beloof een eerlijk en onbevooroordeelt verslag van het geleverde rookwaar..

Comment

Bezig...
                              X