Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleempje in Noord Afrika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
    Volgens mij is er niets aan de hand, spoel (als de zon onder is) je blad eens af of wrijf er eens met je vinger over heen. Volgens mij is dat gewoon stoffige modder. Dat heb ik ook weleens op mijn blaadjes. Succes daar!
    Dat was het eerst wat ik probeerde,maar helaas zit het echt in het blad voelt trouwens niet dood of hard aan.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
      Kan je niet gewoon dingen bestellen uit Nederland of kost dat een fortuin?
      Gewoon al je growspullen in een keer bestellen, betaal je in een keer de volle mep maar daarna hoef je niks meer te halen
      Ik zou niks liever willen, alleen ben ik bang voor de douane je zult begrijpen dat er hier hoge straffen op dit soort zaken staan.
      Dus moet ik daar heel voorzichtig mee zijn, er mag en kan ook niks rechtstreeks aanhuis bezorgt worden van uit het buitenland.
      (Zaken worden pas na grondige controlle door de douane vrij gegeven)

      Comment


        #18
        Re: Probleempje in Noord Afrika

        Wow.. Streng idd, ermm kijk of je eigen potgrond kan maken met zand etc? Heb er geen verstand van, maar google even misschien vind je iets
        En een plant hoeft geen voeding te krijgen hoor, mijn planten krijgen ook geen voeding...

        Succes

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
          Wow.. Streng idd, ermm kijk of je eigen potgrond kan maken met zand etc? Heb er geen verstand van, maar google even misschien vind je iets
          En een plant hoeft geen voeding te krijgen hoor, mijn planten krijgen ook geen voeding...

          Succes
          Ja niet misselijke he vriend,en daar dacht ik dus ook aan mixen met zand en of zwarte aarde als ik dat kan vinden. De mensen zijn hier ook anders heel erg nieuwsgierig en vertellen alles door. Heel anders dan in Nederland dus zelfs vragen moet je hier heel erg mee uitkijken.
          En wat zei over voeding ging ik ook van uit,denk wel dat het laten merken als ze meer nodig hebben.
          Bedankt voor je tips!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Amateur81 View Post
            He Gio zou je denken?

            Verstuurd met een beetje zon uit Afrika
            Ja zeker.
            Het is het zelfde met de donker periode buiten kan je de maan ook niet uitzetten daar wend zij aan , anders zou elke buitenplant gaan stressen.
            Het is net wat de plant gewend is.
            Let op hoor die zeggen dat je hem uit de zon moet halen zijn jaloers
            Word een topper als je je water in de gaten houd.
            Ik heb een jaar of 10 geleden diversen wat grotere hokken gehad, en begonnen met voeden na 5 dagen groei al 1,6ec voeding en eindigde meestal rond de 2,8ec.
            Ook dan krijg je dorre puntjes maar wij lieten dat gaan en ging altijd goed (mega chemie bud voor de export.
            maar dat waren andere tijden wat ik niet mis.

            Succes

            Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
            Last edited by Gio5000; 14 August 2012, 23:03.
            Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

            Comment


              #21
              Re: Probleempje in Noord Afrika

              Veel succes nogmaals lijkt me leuk om te zien hoe dat groeit in Noord Afrika!
              Is het leuk woonen daar?

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
                Veel succes nogmaals lijkt me leuk om te zien hoe dat groeit in Noord Afrika!
                Is het leuk woonen daar?
                Dank je wel en jij natuurlijk ook,ik zal jullie up to date houden met foto's
                Ja eigenlijk wel, de mensen zijn erg gastvrij wel erg wennen aan de plaatselijke gewoontes en het verkeer OMG!
                Maar het bevalt me tot dus ver prima,lekker groot huis en heerlijk weer,dus denk dat ik hier nog wel even zit
                Last edited by Amateur81; 15 August 2012, 00:18.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Gio5000 View Post
                  Ja zeker.
                  Het is het zelfde met de donker periode buiten kan je de maan ook niet uitzetten daar wend zij aan , anders zou elke buitenplant gaan stressen.
                  Het is net wat de plant gewend is.
                  Let op hoor die zeggen dat je hem uit de zon moet halen zijn jaloers
                  Word een topper als je je water in de gaten houd.
                  Ik heb een jaar of 10 geleden diversen wat grotere hokken gehad, en begonnen met voeden na 5 dagen groei al 1,6ec voeding en eindigde meestal rond de 2,8ec.
                  Ook dan krijg je dorre puntjes maar wij lieten dat gaan en ging altijd goed (mega chemie bud voor de export.
                  maar dat waren andere tijden wat ik niet mis.

                  Succes

                  Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
                  Ja daar zit wel wat in ,haha jaloers dat zou wat zijn.
                  Oke dan hoop ik dat dit ook goed komt,ik laat ze lekker staan.
                  En met water in de gaten houden bedoel je, veel water geven of oppassen met te veel water ?
                  Bedankt voor je advies en ook succes!

                  Comment


                    #24
                    Re: Probleempje in Noord Afrika

                    Waar ergens woon je in Noord Afrika? Want dat is nogal vaag hehe
                    Zijn ze daar allemaal arm enzo? En van die mensen die witte mensen ontvoeren of is dat heel ergens anders?

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
                      Waar ergens woon je in Noord Afrika? Want dat is nogal vaag hehe
                      Zijn ze daar allemaal arm enzo? En van die mensen die witte mensen ontvoeren of is dat heel ergens anders?
                      Haha ik denk dat hajs al meer dan genoeg zegt,blijf er bewust vaag over je weet maar nooit wie er mee leest.
                      Nee absoluut niet alleen bijna geen middelklasser,dus mensen met heel weinig en mensen met heeeel veel.
                      (Noem het niet echte armoede omdat je met heel weinig hier ook rond kan komen)

                      Nee gelukkig niks van dat,het het een is land wat volop in ontwikkeling is politiek gezien maar ook economisch. En daar pluk ik de vruchten van :p

                      Comment


                        #26
                        Bedank iedereen voor jullie tips, ik hou jullie op de hoogte.

                        Warme groet van Amateur 81 vanuit Noord Afrika.

                        Comment


                          #27
                          Re: Probleempje in Noord Afrika

                          Als je van plan bent een kweekverslag bij te gaan houden, dan lijkt me dat erg leuk! Graag wel in de goede sectie dan (dus niet in dit topic maar gewoon een nieuw topic in de sectie 'buitenkweek kweekverslagen).

                          Landen in Noord-Afrika kennen voor mn gevoel veel meer Westerse invloeden t.o.v. landen in bijvoorbeeld Zuid-Afrika. Met de hasj tip weet ik al waar dit plantje ergens groeit haha. Dat land staat tevens op mn lijstje van landen waar ik binnen een aantal jaar nog een keer op vakantie heen wil!

                          Succes verder met je planje!
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment


                            #28
                            Re: Probleempje in Noord Afrika

                            veel plezier op je ontdekkingsreis
                            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door misto View Post
                              veel plezier op je ontdekkingsreis
                              Bedankt!

                              Comment


                                #30
                                Iemand enige idee hoe dit komt, en te verhelpen valt?



                                Bvd Amateur81
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X