Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik weet niet wat er aan de hand is

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ik weet niet wat er aan de hand is

    Korting op 420shop
    ik heb een plantje in een 17L pot met gaatjes in de bodem maar er gaat wat mis dr onderkant sterft zeg maar af en in midden de puntjes aan de blade worden bruin ik heb geen idee wat het is. ik heb veel gelezen maar hier kom ik niet uit

    dus ik hoop van jullie wat wijzer te worden

    PLANTJE.jpg

    #2
    Re: ik weet niet wat er aan de hand is

    wat is dat bruine onderaan? en ze staan TE nat, die heeft voorloopig genoeg, en geef je ook voeding?

    Comment


      #3
      Re: ik weet niet wat er aan de hand is

      ik heb het plantje gekregen en dat bruine is steen wol achtig iets ik heb ook net de foto gemaakt nadat die drinken heeft gehad en dat is dan ongv een colaglas vol met beetje voeding wat ik heb gekregen van die jongen

      Comment


        #4
        Re: ik weet niet wat er aan de hand is

        Dan alsnog is je grond te nat. Wacht nog even met die voeding er bij geven. Sowieso hoef je de komende week niet te wateren. Zo te zien is het te nat, en heb je teveel voeding gegeven.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: ik weet niet wat er aan de hand is

          hoeveel dagen geen water ongv??

          Comment


            #6
            Re: ik weet niet wat er aan de hand is

            4/5 dagen geen water.Daarna minder water geven(kleine beetjes/om de 2/3 dagen.
            Woel je bovenlaag van de aarde weer los.hou je mengsel luchtig.
            EVEN GEEN VOEDING............sucses.

            Comment


              #7
              Re: ik weet niet wat er aan de hand is

              bedankt voor de hulp ze doet het al een stuk beter en is gelukkig weer goed gegroeit

              Comment


                #8
                Re: ik weet niet wat er aan de hand is

                Steek je vinger is in de aarde denk helemaal niet dat je plant te nat staat je aarde is gewoon heel luchtig en vers
                dat bruine is de stek aarde van het plantje wat we zien volgens mij leg dat zwarte zand ook over dat bruine heen dicht tegen de stam van het plantje aan
                onder steun zo de stam een beetje met de aarde.

                Geef je plant wel elke dag voldoende water zeker met dit weer voel maar even met je vinger aarde moet Klam aan voelen niet Nat.
                Door het om potten zijn er waarschijnlijk wat worteltjes beschadig van je plantje en nu moet hij even herstellen zou hem ook even uit de zon houden als ik jou was

                O fuck je plaatse da postje 5 dagen terug
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: ik weet niet wat er aan de hand is

                  haha nevermind maar alsnog bedankt ze groeit nu weer heerlijk goed en ik hou de grond luchtig door er doorheen de woele geef der nu ongv 0.3 l water en staat onder een 2x36w cool white om nog te groeien

                  Comment

                  Bezig...
                  X