Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenplanten beginnen geel te worden zonder enige bloemvorming ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Buitenplanten beginnen geel te worden zonder enige bloemvorming ??

Korting op 420shop
    2012-08-16 15.35.10.jpg2012-08-16 15.35.24.jpg2012-08-16 15.35.57.jpg2012-08-16 15.36.08.jpg2012-08-16 15.36.37.jpg2012-08-16 15.36.46.jpg2012-08-16 15.36.57.jpg2012-08-16 15.37.04.jpgBeste Growers

ik heb 5 northerlights staan sins maart en nu in augustus zit er nog niks aan ik doe er verder eigenlijk niks mee ik geef ze beetje voeding en ze staan verder lekker in de zon ik weet dat het pas gaat bloeien als de lichturen korter worden maar ze beginnen nu al geel te worden dalijk is me plant afgestorven voordat er wat aanzit ?? hoe kan dit ? en buiten dat is ook een plant helemaal paars wel leuk om te zien maar ook vreemd ?? iemand enig idee ??
    Attached Files
    Last edited by omoordskunk; 16 August 2012, 22:03.

Re: Buitenplanten beginnen geel te worden zonder enige bloemvorming ??

het geel worden kan liggen aan te kort aan voeding of dergelijke en dat paars worden is een teken dat ze tekorten komt
    fototje zou gemakkelijker zijn grtz

Comment

ik zeg voedingstekort beetje bijvoeden zal miss wel helpen
      ook sluit ik lichttekort niet uit het zijn wel allemaal bladeren onder of in de plant als ik het goed zie
      paarse stelen komen voor door stress of een te koude nacht temperatuur

ps je hebt wel een herkenbare tattoo miss niet heel handig om dat hier op het forum te plaatsen ?
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Te nat, te weinig stikstof (zorgt ook voor paarse steeltjes en geel blad), calciumgebrek, of te droog. Ik zeg: bijvoeren en het probleem lost op.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik had hetzelfde probleem. Ik heb een plantje in een pot staan op mijn dakterras. Is nu ongeveer 1,3m hoog en was 2 weken op reis en had iemand gevraagd om water te geven, maar geen mest. De onderste blaren waren helemaal geel geworden. Twee keer met twee dagen tussen vloeibare mest gegeven en nu beginnen die blaren terug groen te worden. Ook de bovenste blaren waren licht groen en nu worden ze terug donkerder.

Mijn plant geurt wel helemaal niet meer. Misschien ook door het warme weer? Die plant heeft de ganse dag zon en op mijn dakterras kan het wel heel warm worden. Iets aan de hand of gewoon gerelateerd aan het stikstof te tekort? Het is echt een strijd om die plant genoeg water te geven. Ik geeft die 2 maal per dag water. Heb ook helemaal niet getopt of bijgesnoeid. Is dat echt nodig? Ik heb een mooie rechte plant met mooie zijtakken. Men zegt soms dat de zijtakken op de zijtakken teveel energie/water wegnemen of de grote blaren teveel energie/water wegnemen. Is dieven echt nodig als je plant genoeg licht krijgt? Ik heb niet getopt, kan hij daardoor te groot worden? Te groot kan toch geen probleem zijn.

Comment

Gele bladeren worden NOOIT terug groen pinokio.
            Waarom geef je die plant voeding ? wel is gedacht aan teveel voeding buiten planten hebben eigenlijk geen voeding nodig

P,s 1 keer perdag in de avond water geven is meer dan genoeg anders verzuipt je plant planten in de natuur drinken niet zo veel ook niet met dit weer
            Dieven is bladeren verwijderen van je plant waar niks mee mis dus je maakt een wondje op de plant en dat is vatbaar voor schimmels en ziektes dus niet nodig
            Plant toppen is voor komen dat hij een meter of 6 hoog word en ja je kan nu nog toppen Hoe gewoon het middelste topje er uit knijpen zonder poespas.
            krijg je lekker 2 hooft toppen in plaats van 1
            Last edited by belladonna; 20 August 2012, 01:01.
            God was never on your side..

Comment

Bezig...
            X