Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weet iemand wat dit is, kan dit ernstige gevolgen hebben voor m'n plant (+ kweekverslagje)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Weet iemand wat dit is, kan dit ernstige gevolgen hebben voor m'n plant (+ kweekverslagje)

    Korting op 420shop
    IMG_0165.jpgIMG_0175.jpgIMG_0179.jpgIMG_0199.jpgIMG_0205.jpgIMG_0220.jpgIMG_0233.jpgIMG_0250.jpgIMG_0254.jpgIMG_0255.jpgspin 2.jpgstam.jpgstress.jpg

    #2
    Vraag 1 : dit is normaal doordat de plant geen energie meer in die bladeren steekt omdat het elders (bloei) nodig is, je gevoel wa dus juist

    Vraag 2 kan ik niet beantwoorden

    Suc6
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Weet iemand wat dit is, kan dit ernstige gevolgen hebben voor m'n plant (+ kweekversla

        Top dat je ouders het zo opvatten.

        Waarom graaf je een gat, en zet je de plant met kuip en al daarin? Waarom niet gewoon in de grond planten

        Comment


          #5
          Re: Weet iemand wat dit is, kan dit ernstige gevolgen hebben voor m'n plant (+ kweekversla

          Dat zijn eitjes dat witte spul net hout
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Weet iemand wat dit is, kan dit ernstige gevolgen hebben voor m'n plant (+ kweekversla

            @MCweed: Ja ik was er ook van verbaasd dat ze zo reageerden! De wortels waren al uit de pot aan het groeien en wou het niet riskeren om wortels kapot te trekken bij het overpotten.. Had het al eens voorgehad, daarmee
            @Belladonna: ja maar hoe komt het dan dat dit telkens terug komt en het als je het vast pakt zie je dat het geen eitjes zijn. Kvind het alleszins zeer vreemd!

            Comment


              #7
              Re: Weet iemand wat dit is, kan dit ernstige gevolgen hebben voor m'n plant (+ kweekversla

              Ik gok toch op rot, als het terug komt. Voelt het aan als iets slijmerigs en kun je geen duidelijke balletjes onderscheiden? Zo ja, dan is het rot. Spinnen eieren kun je makkelijk van een plant trekken, daar zit ook vaak een cocon van zijde omheen.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Weet iemand wat dit is, kan dit ernstige gevolgen hebben voor m'n plant (+ kweekversla

                Yep, volgens mij is dat duidelijk rot.
                Geen genade, zeker 10cm er vanaf afknippen en verwijderen.
                Goed je handen en schaar wassen zodat je het niet verspreid.

                Ik heb me laten vertellen dat dit de plant kan zijn die van zichzelf voelt dat ze teveel bladeren heeft en hierin teveel energie moet stoppen en ze dus afstoot.
                Stierenpoep.
                Een plant heeft nooit genoeg bladeren, en die zal ze blijven aanmaken. Planten voelen en denken ook niet.
                Blad zorgt voor energie, dat kost geen energie !
                Die paar gele blaadjes onderin kan zijn door een voedingstekort tijdens de groei of omdat die weinig licht vangen.
                Zoveel zie ik trouwens niet, niets om je zorgen over te maken.

                Het lijkt volgens mij niet op een Kush trouwens.
                Wel een mooie plant.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  IMG_0256.jpg

                  Comment


                    #10
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Weet iemand wat dit is, kan dit ernstige gevolgen hebben voor m'n plant (+ kweekversla

                        uw serre is bedekt door plastick, dan heb je schimmel in je plant, heb dit vorige jaar buiten ook gehad takken met dezelfde verschijnselen als uw plant als er witte vlekken op de bladeren verschijnen mag je zeker zijn dat het meeldouw is dan is het in beste gevalb direct oogsten en reden wat er te redden valt greets
                        Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                        Comment


                          #13

                          Comment

                          Bezig...
                          X