Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

jongste blaadjes krullen...te warm?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

jongste blaadjes krullen...te warm?

Korting op 420shop
    hey allemaal,

heb een vraagje over een van mijn Think Different plantjes:

ze is nu een maand en twee weken oud, en de jongste blaadjes zijn er niet goed aan toe:

IMG_2129.jpgIMG_2131.jpgIMG_2130.jpg

ook het bloeiproces lijkt een beetje stilgevallen...vond op Monty's bladprobleemoplosser niet echt iets terug behalve dan misschien dat het door de warmte kan zijn. over zon dacht ik tot nu toe altijd "hoe meer hoe liever"

misschien iemand tips?

alvast bedankt!

cheers
    calmos
    Attached Files

Re: jongste blaadjes krullen...te warm?

Oorspronkelijk geplaatst door calmos View Post
    hey allemaal,

heb een vraagje over een van mijn Think Different plantjes:

ze is nu een maand en twee weken oud, en de jongste blaadjes zijn er niet goed aan toe:

[ATTACH=CONFIG]137674[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]137676[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]137677[/ATTACH]

ook het bloeiproces lijkt een beetje stilgevallen...vond op Monty's bladprobleemoplosser niet echt iets terug behalve dan misschien dat het door de warmte kan zijn. over zon dacht ik tot nu toe altijd "hoe meer hoe liever"

misschien iemand tips?

alvast bedankt!

cheers
    calmos
    mischien teveel voeding

Comment

Het lijkt mij dat je,GEEN GEHEEL VROUWELIJKE PLANT hebt,maar wat anders(ik laat in het midden wat precies).
      Wat mij betrefd niet de warmte,noch de voeding.Kan het mis hebben,ben ook nog maar een stekkie.

Comment

Het zou een mongooltje kunnen zijn, of heb je de aarde teveel bemest met langzaam vrijkomende stofjes ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hey thanks voor de reacties

is gewoon potgrond met een klein beetje kippenmest, de andere plantjes hebben dezelfde grond en doen het goed...maar kan natuurlijk dat net in die pot er wat meer is terechtgekomen.

ik kijk het nog een paar dagen aan

cheers
          calmos

Comment

Als je de drie anderen de zelfde behandeling hebt gegeven,qua voeding/zon(en die doen het goed),moet het echt iets met de,,geaardheid,,zijn .Op zeker.
            Greets en sucses.

Comment

Houdt de vingers in de gaten. Als je planten nu drievingerig blad aan gaan maken, dan is er een externe oorzaak. Dit lijkt me niet een heel groot probleem. Ik heb dit ook weleens gehad (zonder duidelijke oorzaak) maar de plant groeide er snel over heen.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
              X