Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hangende bladeren en kort kweekverslag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hangende bladeren en kort kweekverslag

Korting op 420shop
    Hi medekwekers,
    Gisteren heb ik een mannelijke variant van een zelf gekiemd zaadje in de (ongebruikte!) tuin vd buren gezet omdat ik er anders 6 heb. Foto 1
    Deze plant heeft nu bladeren die hangen terwijl ik hem na overplaatsen besproeit heb met de tuinslang.
    De andere plant, een kloon, hangt ook slap terwijl ik haar niet verplaatst heb. Wel water gegeven maar de aarde was vandaag kurkdroog! Op enkele bladeren zitten roestbruine vlekken, foto 2. Foto 3 Foto 4 is zoals ze er daarvoor uitzag! Ik heb haar nu in een bak gezet met lauw water om te kijken of ze uit zichzelf iets gaat opnemen. Lijkt er wel op

Op foto 5 de andere 3 klonen die tegelijk geplaatst zijn en even groot waren en nu duidelijk van grootte verschillen!
    De klonen zijn nog erg klein, ik hoop dat ze nog flink de lucht ingaan voordat we dadelijk 12 om 12 licht/ donker krijgen!! Ze zouden 2 meter hoog worden

Tot zover mijn 1e verslagje Reacties welkom!

Cheers!

Mannetje: Foto 1.jpg
    blad:foto 4.jpg voor: Foto 2.a.jpg na: Foto 2.jpg na half uurtje in bak water: foto 5.jpg
    3 kloontjes op een rij Foto 3.jpg

Re: Hangende bladeren en kort kweekverslag

Die mannelijke plant in de tuin van je buren gaat ongetwijfeld je andere planten bestuiven. Mits die in leven blijft natuurlijk. Een plant in volle groei verplanten lukt alleen met een heel grote wortelkluit.

Comment

Ook wanneer er een schutting tussenzit?
      In dat geval kan ik hem beter laten doodgaan denk ik want ik wil geen zaden in mijn vrouwtjes

Comment

Al stond het mannetje op 100 meter afstand met 10 schuttingen ertussen: stuifmeel kan zich vele kilometers verplaatsen.

Comment

dood laten gaan meteen korte metten mee maken zeg ik !
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Waarom zet je daar een mannetje ?
            Als de tuin ongebruikt is, zet je er toch gewoon 50 vrouwtjes ?

Ohja, omhakken en in de kliko van de buren, of begraven, die man.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik had 6 planten dus heb ik er 1 daar gezet...het mannetje stond dus eerst in mijn tuin...toen ik vermoedens kreeg heb ik hem geruild met die andere plant die ik daar al gezet had wat dus een vrouwtje is...
              Inmiddels heb ik het mannetje uit de grond getrokken en ligt er nog...advies is dus begraven?? Kan het zo snel gaan? Er zit nog geen stuifmeel aan...

Enne...zoveel plantjes in de tuin van de buren gaat echt wel opvallen midden in een woonwijk in Amsterdam!! grapjas!
              Ik hou me netjes aan 5 plantjes per persoon

Comment

Bezig...
              X