Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
tis gewoon een uitgedroogd stukje, plant staat al zolang in bloei en sommige uiteindes worden dor, droog bruin. Lijkt me geen toprot te zijn. Is iets vreemds mee toch met deze plant: zolang bloei en zo'n dikke, vreemde knoppen. Precies alsof ze een tweede bloei is beginnen te maken?
Dat kan goed kloppen, zo'n tweede bloeifase. Maar ik denk dat dit gewoon een stukje sativa is die achtergebleven is in de genen. Die bruine plekken zijn wel rot helaas. Maar zolang ze droog zijn, zal het niet snel de spuigaten uitlopen. Wat wel een feit is, is dat je plant er nu last van heeft. De luchtvochtigheid hoeft maar omhoog te gaan en het kan in een dag helemaal omslaan tot een hevige infectie. Gedroogde toppen zijn groen van kleur, niet donkerbruin. Daarin zie je het verschil tussen rot, en droog.
Mijn autoflowers buiten doen zelfde als jou planten en ze gaan gewoon over in en dubbele bloei fase elke dag komen er nieuwe witten haren bij en lijken de toppen dikker te worden voller en zolang je geen toprot ziet zou ik hem zolang mogelijk laten staan als je een autoflower te vroeg oogst rook je echt bagger
De haren worden bruin maar er komen ook nieuwe haren en zakjes er bij.
En de trichomen zijn bij mij nog melk en ik wil toch echt 60% amber
Mijn autoflowers buiten doen zelfde als jou planten en ze gaan gewoon over in en dubbele bloei fase elke dag komen er nieuwe witten haren bij en lijken de toppen dikker te worden voller en zolang je geen toprot ziet zou ik hem zolang mogelijk laten staan als je een autoflower te vroeg oogst rook je echt bagger
De haren worden bruin maar er komen ook nieuwe haren en zakjes er bij.
En de trichomen zijn bij mij nog melk en ik wil toch echt 60% amber
precies!
eerder dit jaar een AF te vroeg geoogst en dan heb je er ook niks aan...
kan dus geen kant op, laten rijpen is kans op rot maar niet laten rijpen kan je het ook evengoed wegsmijten. Maar ze geven nog een weekje mooi droog weer dus ik zie het wel goedkomen
bon, goed veel weggeknipt, nadeel is dat je je toppen dus helemaal open moet plooien om het binnenste rot te vinden. Wel een ruikertje om te drogen zeg
Comment