Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe kweek

    Korting op 420shop
    Ik heb net nieuwe zaadjes besteld, 5 super skunk en 5 northern lights (allebei autoflowers). Ik ben van plan deze buiten te laten groeien, maar echt alle advies qua deze soorten zijn welkom, ik heb niet veel ervaring, dus hulp is echt meer dan welkom zelfs. Alvast bedankt!

    #2
    Re: Nieuwe kweek

    Is wel een beetje aan de late kant vind je zelf ook niet ?

    Comment


      #3
      Re: Nieuwe kweek

      Het is een autoflower, dus maakt toch niet zoveel uit of wel ? Maar geef tips enzo, is veel nuttiger :p

      Comment


        #4
        Re: Nieuwe kweek

        je zou ook op het forum kunnen zoeken naar de antwoorden op je vragen ?

        Comment


          #5
          Re: Nieuwe kweek

          Tip: houd die zaadjes bij je en begin volgend jaar pas. We moeten wel een heeeele mooie nazomer en herfst hebben om nu nog te zaaien en alles succesvol af te maken.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Nieuwe kweek

            Je kan het gewoon proberen, ik zeg doen.

            Comment


              #7
              Re: Nieuwe kweek

              zou ik dat dan best binnen doen of gaat buiten ook nog ? en als ik het dan buiten doe (guerilla) zou ik dan best iets van beschutting voorzien ? want mne ouders mogen er niets van weten :p dus als ik het binnen wil doen zal ik een goed plekje moete zoeken!

              Comment


                #8
                Re: Nieuwe kweek

                Mijn persoonlijke mening is binnen ofwel de zaadjes houden en volgend jaar buiten guerrilla doen.. Nu vind ik persoonlijk te laat, heb dit jaar voor de eerste keer ook zelf gekweekt (buiten in een tent), en ze staat heel mooi. P1040941.jpg

                Enkele andere vrienden zijn ook later begonnen en hun plant is toch wel wat kleiner, als je nu nog begint zal de opbrengst maar mager zijn denk ik.. Maar je weet ntrlk nooit wat voor nazomer we krijgen

                Grtz

                Comment

                Bezig...
                X