Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende kweker met een vraag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnende kweker met een vraag

    Korting op 420shop
    Ik heb gehoord dat als je je plantje teveel verplaatst, dat hij dan... stress krijgt? Ik ben dus van plan hem van buiten naar binnen te sjouwen (omdat mijn arme moeder te bang is voor brand als ik lampen gebruik ) en als het weer mooi weer is naar buiten. Zou dat kunnen gebeuren?

    #2
    Re: Beginnende kweker met een vraag

    Der zijn genoeg mensen die het doen.

    Comment


      #3
      Re: Beginnende kweker met een vraag

      Weet iemand trouwens nog goede aarde en voeding voor wiet?

      Comment


        #4
        Re: Beginnende kweker met een vraag

        Welke aarde je wilt gebruiken is aan jezelf!

        Je hebt voorbemeste aarde waarmee je een paar weken vooruit kunt,
        maar je hebt natuurlijk ook wat neutraler aarde.

        Ik zelf heb enkel ervaring met plagron light mix en de growmix.
        Bij de growmix hoef je een week of 3 enkel water te geven!!!

        Voeding gebruik ik Bio Nova, lekker makelijk groei en bloei voeding in 1!!

        Comment


          #5
          Re: Beginnende kweker met een vraag

          ik heb mijn vorige plant ook regelmatig verplaatst, en die had er redelijk weinig last van... en maat van mij is nu ook veel aan het verplaatsen van binnen naar buiten tot trug in de kast en dergelijk. Dus in principe zou dit niet echt voor grote of ernstige problemen kunnen zorgen hoewel het niet wordt aangeraden..
          Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
          Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

          Comment


            #6
            Re: Beginnende kweker met een vraag

            Je hebt wel meer kans op beestjes in je plant, er kan bijvoorbeeld geen sluipwesp of lieveheersbeestje op landen om beestjes te snoepen als ze net even binnen staan.
            Als je buiten kweekt regelt de natuur het vaak zelf, als je binnen kweekt kan elk beestje een uitbraak betekenen.

            Zakje lightmix kost 6-7 euro bij de shop, dan heb je 40L da's genoeg voor een plant.
            Voeden is idd makkelijker op lightmix; 3-4 weekjes alleen water, beetje groeivoeding, beetje bloeivoeding en voila.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X