hallo beste medeblowers ik heb een vraag me planten zijn aardig dik veel blad toppen beginnen goed te komen heef het nut om blad weg te knippen en is het zo dat daar door de top groei sneller gaat deze vraag omdat mijn moeder dr vriend zijn plant kaal heeft geknipt hij heb twee groote planten
hij had ze ook in mei ik ook bij zitten er al toppen in bij hem niet hij gaf tot voor kort ook nog steeds groei voeding maar heeft het nu om blad weg te knippen is het niet zo dat door het blad juist het water voeding daar komt wat nodig is de top te doen laten groeien
ik wil graag sneller grootere toppen hoop dat iemand mij kan vertellen of het blad weg knippen nut heeft
ik doe dr even wat fotos bij ook van de planten van mij moeder dr vriend
gelieve graag reageeren alvast vriendlijke bedankt
m.o.hIMG_2944.jpgIMG_3128.jpgIMG_3078.jpgIMG_3102.jpgIMG_3104.jpg
hij had ze ook in mei ik ook bij zitten er al toppen in bij hem niet hij gaf tot voor kort ook nog steeds groei voeding maar heeft het nu om blad weg te knippen is het niet zo dat door het blad juist het water voeding daar komt wat nodig is de top te doen laten groeien
ik wil graag sneller grootere toppen hoop dat iemand mij kan vertellen of het blad weg knippen nut heeft
ik doe dr even wat fotos bij ook van de planten van mij moeder dr vriend
gelieve graag reageeren alvast vriendlijke bedankt
m.o.hIMG_2944.jpgIMG_3128.jpgIMG_3078.jpgIMG_3102.jpgIMG_3104.jpg
Comment