Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

late buitenkweek, 3 vraagjes beginneling Sweet cheese auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    late buitenkweek, 3 vraagjes beginneling Sweet cheese auto

    Korting op 420shop
    Mijn plantjes zijn zonet ontkiemd. Ik weet dat het aan de late kant van het jaar is, daarom vraag ik me wat dingen af.

    1)Zou ik mijn Sweet Cheese Auto (autoflower) volledig kunnen laten groeien en afbloeien in een serre?
    2) Of zou ik moeten gebruik gaan maken van lampen tijdens de groei/bloei? Is 15watt spaarlamp + 60watt gewone lamp genoeg? (de gewone geeft veel warmte af)
    3) Ik zou zelf voor enkel de serre gaan, maar heeft die dan wel genoeg licht? Overdag potten buiten plaatsen?

    #2
    Re: late buitenkweek, 3 vraagjes beginneling Sweet cheese auto

    je plantjes gewoon lekker buiten zetten en laten staan als je planten elke keer gaat verplaatsen krijgen ze stress
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: late buitenkweek, 3 vraagjes beginneling Sweet cheese auto

      Dus niet in de serre laten staan?
      Gaan ze geen last van toprot hebben en de koude temperaturen eens het eind oktober wordt?

      Comment


        #4
        Re: late buitenkweek, 3 vraagjes beginneling Sweet cheese auto

        Zolang het kan, lekker buiten laten staan, regen kunnen ze prima tegen als je de pot maar afdekt zodat ze niet in de blubber staan.
        Als de temperatuur echt niet meer boven de 18 komt gedurende de dag, verder gaan in de serre, onder de 18 graden groeien ze bijna niet meer.

        nb. Een gewone lamp heeft een plant niks aan.
        Beter schaf je wat spaarlampjes aan, die monteer je op een mooie homemade reflector en daar zet je ze vlak onder.
        Een hps erboven in de serre zou nog beter zijn natuurlijk
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: late buitenkweek, 3 vraagjes beginneling Sweet cheese auto

            Nu de aarde nog niet bedekken met plastick pas als het heel erg hard en veel gaat regenen als je nu plastick doe ga je schimmel krijgen
            Enne tis een plant die leeft van regen weet je nog en toppen smelten niet
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: late buitenkweek, 3 vraagjes beginneling Sweet cheese auto

              Maar er is toch veel kans op toprot dan Belladonna?
              Ok bedankt voor de tip!

              Comment

              Bezig...
              X