Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 Super Lemon Haze planten.. Heb hier wat vragen over? Wie kan me helpen? BVD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2 Super Lemon Haze planten.. Heb hier wat vragen over? Wie kan me helpen? BVD

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben een beginnende kweker. Weet dus nog niet zoveel van het kweken af.
    Me is aangeraden om te gaan verduisteren maar ging onverwacht op werkvakantie voor een maand.
    Dus heeft me moeder de planten verzorgd maar wou haar er niet mee opschepen om elke dag met die planten lopen te verslepen. Dus moet nu op de natuur afwachten op dat ik ze kan oogsten. Me planten zijn mooi gegroeid maar ben nu benieuwd wanneer ze in de bloei komen te staan. en hoe ik dat kan zien? Kan ik ze ook nog ergens mee beschermen voor ziektes?

    BVD Tim

    #2
    Re: 2 Super Lemon Haze planten.. Heb hier wat vragen over? Wie kan me helpen? BVD

    De zoekfunctie en google, zoveel moeite is dat niet..
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: 2 Super Lemon Haze planten.. Heb hier wat vragen over? Wie kan me helpen? BVD

      Op deze site alleen al kan je alles vinden voor je vragen.. Maar de planten zouden nu ongeveer in bloei moeten gaan.. De dagen beginnen namelijk al korter te worden en dit voelen de planten zelf ook al. De beste tijd om een plant te laten bloeien is 12uur licht 12uur donker.
      zon2012.jpg
      Als je plant in bloei komt, zullen er allemaal witte haartjes op je plant komen en zal ze ook wat sterken gaan ruiken. Ze verduisteren kan je doen om ze sneller in bloei te steken en dus sneller te oogsten, maar als je de natuur z'n gangetje laat gaan, komt dit allemaal ook in orde alleen wat trager.
      Als je nog geen beestjes of schimmels hebt, kan je ze het best gewoon veel in de wind laten staan, dit zorgt voor stevigere stengels en schrikt de beestjes af, ook regen zorgt ervoor dat de beestjes liever een andere plant bezetten. Alleen als je ze buiten laat staan, kan de temperatuur parten gaan spelen, koude (vooral snachts dan) kan ervoor zorgen dat je plant trager gaat bloeien en dus langer moet bloeien of minder grote/goede oogst opbrengt. Je kan altijd eierschalen bij je plant doen, dit zorgt voor wat extra kalk en schrikt slakken af (die je plant anders serieus wel kunnen leeg eten). Maar zolang je geen bladluis of spint of slakken hebt, zou ik me nog niet te veel zorgen maken. Maar ik zou je Super Lemon Haze plant wel de beste aandacht geven, want mmmmmm... Lemon Haze is toch wel een van m'n favo's!

      Maar gouden tip: foto's zijn altijd superhandig om je bij te staan!!

      Grtz en good luck!

      Comment


        #4
        Re: 2 Super Lemon Haze planten.. Heb hier wat vragen over? Wie kan me helpen? BVD

        Bedank voor al de informatie ik weet genoeg!

        Comment

        Bezig...
        X